Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg hadde nettopp en helt forferdelig opplevelse. 

Jeg hadde nesten sovnet, slapp en fis, vel, den startet som en fis og ente med at det stod diaré ut av bakenden min, som til slutt traff meg på rumpa og på madrassen.. Jeg måtte ikke bæsje, hadde ikke den følelsen i det hele tatt, og gikk på do bare for noen timer siden. 

Jeg har flere spørsmål angående dette, så jeg bare starter en plass. 

- Hva i all verden gjør at en fis blir til sprut bæsj, ut fra det blå? Hadde ingen magesmerter, men nå har jeg noe vondt i nedre del av ryggen? 

- Når kan jeg stole på at en fis faktisk er en fis igjen? 

- Hvordan får jeg vekk bæsj fra madrassen?? Nå har jeg tatt klor på det, og lagt ett håndkle over. 

Om det er noe smitte greier i bildet, så har jeg allerede klora ned badet, alt med bæsj på er nå i vaskemaskinen på 95 grader, og jeg er dusjet og ren. 

Takk for alle innspill, jeg håper jeg tør å sovne nå.. 

Anonymkode: abd4c...457

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det du beskriver er normalt. Hvis du har avføring liggende nederst i tarmen så kan det komme ut avføring sammen med luft. Det er ikke farlig.

Nervene i rumpa skjønner om du skal prompe eller bæsje Men av og til kn sistnevnte være så flytende at nervene lar seg forvirre, da er det ikke så unormalt at man ender opp med å fjerte det ut.

På bæsjeflekkerså fikk jeg en gang på jobb ( jobbet med vanskeligstilt barn og ungdom/akutt avlastning for barnevernet) råd om å bruke bakepulver(jipp bakepulver) og vann, og gni godt på madrassen før jeg skyldte av. det tok både flekken og deler av lukta. litt eddik og vann etterpå så var madrassen god som ny.

Anonymkode: 58433...194

Gjest Familytree
Skrevet

Wow, det kan være fordi du spiser dårlig eller du har mye stress. Det er en forferdelig opplevelse

AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe å stresse med :)

-helsesekretær

Anonymkode: 42793...4b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...