AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #1 Skrevet 5. juli 2019 Hva jobber dere med? Synes dere det er mannsdominert jo høyere opp man kommer? Er det en bransje å satse på fremfor regnskap? Føler man har bedre utviklings muligheter da man kan bli controller etc i fremtiden. Synes verdipapirtjenester og settlement er så lukket. Ikke noe verdifull erfaring hvis man prøver å bytte bransje. Virker som at det er vanskelig å jobbe seg opp til noe bedre og eneste mulighet for å ikke stå bomfast er å sikte på lederstillinger Anonymkode: e7a6d...d5d
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #2 Skrevet 7. juli 2019 Sjekk gruppen på Facebook som heter DN Kvinner - for deg som er interessert i økonomi og likestilling. Anonymkode: b8f48...e1a
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #3 Skrevet 7. juli 2019 Jeg jobber innen dette (vil ikke si eksakt hva) og mener det gir flere muligheter enn regnskap. Og JA jeg har erfart at det er mer mannsdominert når jeg kom høyere opp. Men tror og håper det varierer litt i miljø på de ulike arbeidsplassene. Anonymkode: 48c64...5d6
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #4 Skrevet 9. juli 2019 I de fleste bransjer er det manndominert på toppen. Unntaket er vel kanskje "kvinneyrkene" hvor det nesten ikke er mannfolk... Jeg jobber i en bank, og her er det bemerkelsesverdig mange kvinner også i toppledelsen. Men det er såpass uvanlig at det til stadighet trekkes frem, også i media... Anonymkode: b7911...87a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå