mayyy Skrevet 5. juli 2019 #1 Skrevet 5. juli 2019 Hei nå har jeg å min samboer bestemt oss for å begynne å prøve å få barn. Jeg har godt på pilla i 4 år men slutter nå siste dag i april. Har kun hatt noe som kan delvis sammenligne med mensen. Etter kalenderen eg har fulgt mens jeg gikk på pilla så skal jeg ha hatt eggløsning 2 gang til nå å vi har prøvd å ha samleie før å etter å myr rundt den datoen. Men når kan man begynne å bi sikker på at man er gravid. Har ikke lyst å ta mange tester fall di er negativt. Når kan man forvente at man kan være gravid? I det siste føler jeg meg mye mer trett og vondt i hode å nakke men ikke noe annet en det. Håper på noen gode svar takk..
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #2 Skrevet 5. juli 2019 Når man går på p piller har man ikke eggløsning! Man følger da p pille syklus, som da er 0 eggløsning, men mens ved pillefri uke eller pga gjennombruddsblødninger. Det kan for noen ta ganske lang tid å komme tilbake til sin egen syklus etter ppille slutt. Når har du hatt menstruasjon(om jeg får spørre)? Anonymkode: 18970...b3a
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #3 Skrevet 5. juli 2019 Kan også anbefale å legge ut i «prøvere og ufrivillig barnløse» kategorien. Der er det mye mer sannsynlig å få flere og gode svar☺️ Anonymkode: 18970...b3a 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #4 Skrevet 5. juli 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan også anbefale å legge ut i «prøvere og ufrivillig barnløse» kategorien. Der er det mye mer sannsynlig å få flere og gode svar☺️ Anonymkode: 18970...b3a Yep hahahah Anonymkode: a441c...50c
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #5 Skrevet 6. juli 2019 Når kona og jeg ville ha barn, sluttet hun på p pillen, og måneden etter var hun gravid. Kjipt for meg for den største interessen og beste sexen fra hennes side kom da vi bestemte oss å få barn. Akkurat samme skjedde med nummer 2. For noen går det raskt og for andre noe lenger tid. Begge deler normalt. Anonymkode: f77c2...02a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå