Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei nå har jeg å min samboer bestemt oss for å begynne å prøve å få barn. Jeg har godt på pilla i 4 år men slutter nå siste dag i april. Har kun hatt noe som kan delvis sammenligne med mensen. Etter kalenderen eg har fulgt mens jeg gikk på pilla så skal jeg ha hatt eggløsning 2 gang til nå å vi har prøvd å ha samleie før å etter å myr rundt den datoen. Men når kan man begynne å bi sikker på at man er gravid. Har ikke lyst å ta mange tester fall di er negativt. 

Når kan man forvente at man kan være gravid?

I det siste føler jeg meg mye mer trett og vondt i hode å nakke men ikke noe annet en det. 

Håper på noen gode svar takk..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når man går på p piller har man ikke eggløsning! Man følger da p pille syklus, som da er 0 eggløsning, men mens ved pillefri uke eller pga gjennombruddsblødninger. 

Det kan for noen ta ganske lang tid å komme tilbake til sin egen syklus etter ppille slutt. Når har du hatt menstruasjon(om jeg får spørre)?

Anonymkode: 18970...b3a

AnonymBruker
Skrevet

Kan også anbefale å legge ut i «prøvere og ufrivillig barnløse» kategorien. Der er det mye mer sannsynlig å få flere og gode svar☺️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan også anbefale å legge ut i «prøvere og ufrivillig barnløse» kategorien. Der er det mye mer sannsynlig å få flere og gode svar☺️

Yep hahahah

Anonymkode: a441c...50c

AnonymBruker
Skrevet

Når kona og jeg ville ha barn, sluttet hun på p pillen, og måneden etter var hun gravid. Kjipt for meg for den største interessen og beste sexen fra hennes side kom da vi bestemte oss å få barn. Akkurat samme skjedde med nummer 2. For noen går det raskt og for andre noe lenger tid. Begge deler normalt. 

Anonymkode: f77c2...02a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...