AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #1 Skrevet 5. juli 2019 Sier 19-åringene! De er 19 år, hva i alle dager vet de om hva som foregikk før i tiden? Eller mener de i fjor? https://www.nrk.no/sorlandet/flere-unge-bruker-cannabis-1.14606478 Anonymkode: 68862...992 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #2 Skrevet 5. juli 2019 Ja, det er noe som skurrer der. Jeg liker utviklingen. Håer dette normaliserer cannabis, og at vi endelig kan fjerne forbudet. Anonymkode: a4e30...9cb 11
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #3 Skrevet 6. juli 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er noe som skurrer der. Jeg liker utviklingen. Håer dette normaliserer cannabis, og at vi endelig kan fjerne forbudet. Anonymkode: a4e30...9cb Håper aldri forbudet oppheves Anonymkode: 146c5...259 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #4 Skrevet 6. juli 2019 Å JA, EN CANNABISTRÅD! Anonymkode: fe173...8a2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #5 Skrevet 6. juli 2019 Jeg har sett flere ganger folk som røyker det offentlig. Så en med hjemmelaga bong en dag... Og jeg bor i en liten by. Bryr ikke meg men forstår ikke at de tør, folk likestiller fortsatt hasj med heroin, selv om hasj er noe av det "sunneste" rusmiddelet man kan bruke.. Anonymkode: 1aec0...c3e 1
Tøytigern Skrevet 6. juli 2019 #6 Skrevet 6. juli 2019 Nå har jeg hørt det og. "Hasj er sunt." Yey... 3
Tøytigern Skrevet 6. juli 2019 #7 Skrevet 6. juli 2019 (endret) 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Sier 19-åringene! De er 19 år, hva i alle dager vet de om hva som foregikk før i tiden? Eller mener de i fjor? https://www.nrk.no/sorlandet/flere-unge-bruker-cannabis-1.14606478 Anonymkode: 68862...992 De mener i fjor...Siterer fra artikkelen: -Jentene fra Stavanger og Sandnes har alle vært på hjemmefester hvor de har blitt tilbudt hasj. Deres inntrykk er at hasj har blitt mer vanlig det siste året. Mao prøvde 18-åringene i fjor å skjule at de røkte hasj, mens 19åringene i år ikke gjør det. De mener det er blitt mere vanlig. Mao er det blitt mere vanlig at deres venner røyker nå enn det var at vennene røkte hasj da vennene var yngre. Lenge leve å se til nesetuppen og deretter uttale seg i avisen. Endret 6. juli 2019 av Tøytigern 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #8 Skrevet 6. juli 2019 Selv i USA og Canada har de allerede begynt å oppheve dette tullete forbudet mot cannabis. Skulle bare mangle at Norge endelig følger etter her... Anonymkode: 72d43...384 8
Medisinsk bruker Skrevet 6. juli 2019 #9 Skrevet 6. juli 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Håper aldri forbudet oppheves Anonymkode: 146c5...259 Nå har Norge inngått avtale med EU om legalisering av medisinsk cannabis.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #10 Skrevet 6. juli 2019 Dophuer er og blir dophuer. Og dophuer vil så gjerne at enda flere skal bli dophuer. Anonymkode: 7f785...125 7
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #11 Skrevet 6. juli 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Selv i USA og Canada har de allerede begynt å oppheve dette tullete forbudet mot cannabis. Skulle bare mangle at Norge endelig følger etter her... Anonymkode: 72d43...384 Jeg håper ikke det. Jeg kjenner tre som er blitt psykotiske av hasj. Han ene tok livet sitt. Og en av de andre var ofte innlagt på psykiatrisk. Tenk om det blir lovlig og folk begynner å røyke, inne, i bilen, i nærheten av folk som sliter med avhengighet og prøver å holde seg unna rus. De kommer til å slite fryktelig med å holde seg nykter, hvis hasj blir lovlig og man kan røyke på gata. Det lukter lang vei, og er umulig å skjule. Det kan bli reseptbelagt for de som har grønnstær og kreft. Men ikke allemannseie. Anonymkode: 69ec7...6ee 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #12 Skrevet 6. juli 2019 (endret) Les den siste forskningen om cannabis og bipolar lidelse. Det er absolutt ikke en god kombinasjon, og øker sjansen for psykose. Vi som har opplevd denne kombinasjonen blant våre nærmeste vet at cannabis og psykose følges ad hos en del bipolare. Gjør hva du vil med egen helse, men ikke spre feilinformasjon er du grei. Anonymkode: 9ffde...529 Ryddet for sitat av slettet innlegg. Perelandra, mod. Endret 7. juli 2019 av Perelandra 5
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #13 Skrevet 6. juli 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Les den siste forskningen om cannabis og bipolar lidelse. Det er absolutt ikke en god kombinasjon, og øker sjansen for psykose. Vi som har opplevd denne kombinasjonen blant våre nærmeste vet at cannabis og psykose følges ad hos en del bipolare. Gjør hva du vil med egen helse, men ikke spre feilinformasjon er du grei. Anonymkode: 9ffde...529 Ikke sant! Jeg er bipolar type 2, og har hatt noen ekle opplevelser og hallusinasjoner noen ganger jeg har røyket. Ene gangen var cannabisen kjøpt fra en stor coffee shop i Amsterdam så det var jo "kvalitet" og rent. Ikke noe ræl fra gata. Disse vrangforestillingene ga seg etter et par timer heldigvis, men jeg var ganske satt ut noen uker etterpå. Andre ganger jeg har røyket har det ikke vært noen problemer. Kan ikke mye om dette temaet da, men vet ikke om det er normalt å få vrangforestillinger? Når jeg har snakket med folk som røyker jevnlig så har de sagt at de ikke har opplevd noe lignende. Anonymkode: 8ff1f...251 2
Frøkensina Skrevet 7. juli 2019 #14 Skrevet 7. juli 2019 (endret) Folk med schizofreni blir det og cannabis kan i seg selv utløse latent schizofreni. For mange mennesker er det dog uproblematisk, men du uttaler deg helt uten vitende. Ryddet for sitat av slettet innlegg. Perelandra, mod. Endret 7. juli 2019 av Perelandra 5
Medisinsk bruker Skrevet 7. juli 2019 #15 Skrevet 7. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg håper ikke det. Jeg kjenner tre som er blitt psykotiske av hasj. Han ene tok livet sitt. Og en av de andre var ofte innlagt på psykiatrisk. Tenk om det blir lovlig og folk begynner å røyke, inne, i bilen, i nærheten av folk som sliter med avhengighet og prøver å holde seg unna rus. De kommer til å slite fryktelig med å holde seg nykter, hvis hasj blir lovlig og man kan røyke på gata. Det lukter lang vei, og er umulig å skjule. Det kan bli reseptbelagt for de som har grønnstær og kreft. Men ikke allemannseie. Anonymkode: 69ec7...6ee Det er veldig trist det du sier her å du får min medfølelse. Men forskning de to siste år viser helt andre resultater. Jeg skal ikke plage deg med det men jeg syntes du burde få vite det.
Tøytigern Skrevet 7. juli 2019 #16 Skrevet 7. juli 2019 6 minutter siden, Medisinsk bruker skrev: Det er veldig trist det du sier her å du får min medfølelse. Men forskning de to siste år viser helt andre resultater. Jeg skal ikke plage deg med det men jeg syntes du burde få vite det. Sånt som det derre der har folk sagt i alle år. Somregel er det de som forsvarer hasjen mest som har størst problemer med å regulere sin egen bruk av stoffet. 2
Medisinsk bruker Skrevet 7. juli 2019 #17 Skrevet 7. juli 2019 1 minutt siden, Tøytigern skrev: Sånt som det derre der har folk sagt i alle år. Somregel er det de som forsvarer hasjen mest som har størst problemer med å regulere sin egen bruk av stoffet. Det er videnskapelig bevist. Men man trodde noe annet før. Jeg har jobbet med det i 4 år så jeg vet hva jeg prater om.
Medisinsk bruker Skrevet 7. juli 2019 #18 Skrevet 7. juli 2019 51 minutter siden, Frøkensina skrev: Folk med schizofreni blir det og cannabis kan i seg selv utløse latent schizofreni. For mange mennesker er det dog uproblematisk, men du uttaler deg helt uten vitende. ok. skal ikke plage deg.
Tøytigern Skrevet 7. juli 2019 #19 Skrevet 7. juli 2019 12 minutter siden, Medisinsk bruker skrev: Det er videnskapelig bevist. Men man trodde noe annet før. Jeg har jobbet med det i 4 år så jeg vet hva jeg prater om. Bla bla bla. 1
Medisinsk bruker Skrevet 7. juli 2019 #20 Skrevet 7. juli 2019 1 minutt siden, Tøytigern skrev: Bla bla bla. Ok.God natt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå