Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

La nå mannen være utro i fred. Herregud så mye dere kvinner skal bry dere med. Hørt om privatliv?

Anonymkode: 8c178...f93

🤣

Anonymkode: 40c87...e87

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

La nå mannen være utro i fred. Herregud så mye dere kvinner skal bry dere med. Hørt om privatliv?

Anonymkode: 8c178...f93

Tro meg, jeg har faktisk tenkt på dette 😂😂 å bare la han gjøre det han gjør så kommer vel sannheten for en dag. Bare for å se om han sprekker eller om han er jævli god på å være utro

Anonymkode: e51bf...1ac

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, Frustrertfrk skrev:

Han sluttet å trene for ca halvt år siden, og nå har han begynt igjen for ca 3mnd siden. Og han trener sene kvelder, og flere venninner av meg har lurt på hvem han trener med siden en annen bil også der hele tiden når han er der. (Liten bygd, så ikke mange som trener så sent, snakk om til kl23), han er oftere ute å jobber med ting i garasjen, nå tar han med tlf noe han ikke har gjort før, ønsker ikke ha sex mer,  er oftere på kontoret, spør meg om jeg skal dra noen steder i helgene.. han blir ofte borte i blikket og sier han «drømte seg litt bort». Mannen jeg kjenner er liksom ikke der, kun på overflaten. Får ikke den samme responsen hos han lengre.. en venn av meg som også trener sier det er en jente der samtidig som han, flere ganger i uka.. kjenner henne ikke men vet at hun er sammen med en annen, så dette er bare mistanker men jeg får meg ikke til å sjekke telefonen hans. Føler det blir for dumt og konfrontere han med det hvis jeg har gått over den streken. Har aldri vært en skikk hos oss å se på tlf til hverandre... 

Få en venninne til å passe barna en kveld og overrask han på treningen. Så fremt du trener selv da:)

Anonymkode: 159fb...209

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Få en venninne til å passe barna en kveld og overrask han på treningen. Så fremt du trener selv da:)

Anonymkode: 159fb...209

Trener ikke, men kan jo spørre om å være med en dag. Så kan han vise meg.. 😅

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke tar tak i dette ts, er det han som plutselig gjør det slutt med deg, og hvordan vil du da føle deg?

Anonymkode: 07b55...897

• Liker 3
Gjest Blondie65
Skrevet
23 timer siden, a l'orange skrev:

«ikke tåler det en gang»

Altså, det er ekstremt trashy måte å snakke til folk. Vil vel heller si at det å snakke sånn til en partner er som å be om utroskap.

«Jasså, ser det står en bil uttafor treningssenteret samtidig som deeeg!»

«Jasså, er det en dame som trener samtidig som deeeg?»

«Jasså, liker du henne bedre enn meeeg?»

Det er passiv aggresjon. Lav selvfølelse. Man viser at det er følelser i sving, uten at man setter ord på disse direkte. I stedet kommer man med vage hint og beskyldninger. Nesten umulig å holde ut med.

Det er ingen vits å snoke her. Oppførselen hans er bevis godt nok for at han ikke er tilstede i forholdet.

Det trådstarter kan gjøre, er å si rett ut at hun opplever at han er forelsket i noen andre. Da får han sjans til å svare like rett ut.

Om han ikke gjør det, om han blir sint, bortforklarer, eller begynner med sånne kryptiske og vage måter å snakke på, er det bare å flytte rett ut og ikke komme tilbake før han er villig til å snakke ordentlig. 

Min erfaring etter lang tid på KG er at de som ikke konfronterer mannen sin med mistankene sine er personer som i lang tid er blitt manipulert med en haug med skrøner. Med mindre de har håndfaste bevis - som bilder eller dialog - på at det foregår utroskap, så klarer den utro part å vri dette over på den bedratte.

Det kan godt være at formuleringene jeg foreslo var krasse - poenget mitt er at TS vet noen ting alt som hun bør finne ut mer om, hvis målet er å bevise utroskap. Mistenker man utroskap men ikke makter å gå fordi en blir manipulert i senk så har en det allerede helt forferdelig vondt. Jeg aner ikke hvordan det er mulig å riste seg ut av tåkesløret som manipulatoren spinner, men siden det er så utrolig mange som lider under dette så får vi erkjenne at det er et problem. Og da tror jeg faktisk at en konfronterende metode er det eneste som nytter. Husk at det her mest sannsynlig ikke er noe å reparere siden TS faktisk alt er sikker på at mannen er utro.

AnonymBruker
Skrevet
På 5.7.2019 den 23.28, AnonymBruker skrev:

Magefølelse stemmer nesten alltid. Men hvorfor har du denne følelsen? Hva gjør at at stemningen er annerledes?

Regner meg jeg får pes for denne; Jeg er utro. Har vært det i fire år. Partner aner ingenting. Tror jeg. Har iallefall aldri blitt konfrontert. Hva jeg gjør for å skjule? 

-kode på mobil

-sletter messenger meldinger fra «den andre»

-mye ute med venner, men ikke for mye

-overtid på jobb

Ellers ingenting. Tror ikke partner aner noenting. Og ville aldri funnet bevis på mobil. Ville blånekta med mindre vi ble tatt med buksene nede. 

Men magefølelse er ikke å kimse av. Så du har nok rett....

Anonymkode: 0fa62...6eb

Er du mann eller dame? 

Anonymkode: 2a2e9...939

Skrevet
3 timer siden, Blondie65 skrev:

Min erfaring etter lang tid på KG er at de som ikke konfronterer mannen sin med mistankene sine er personer som i lang tid er blitt manipulert med en haug med skrøner. Med mindre de har håndfaste bevis - som bilder eller dialog - på at det foregår utroskap, så klarer den utro part å vri dette over på den bedratte.

Det kan godt være at formuleringene jeg foreslo var krasse - poenget mitt er at TS vet noen ting alt som hun bør finne ut mer om, hvis målet er å bevise utroskap. Mistenker man utroskap men ikke makter å gå fordi en blir manipulert i senk så har en det allerede helt forferdelig vondt. Jeg aner ikke hvordan det er mulig å riste seg ut av tåkesløret som manipulatoren spinner, men siden det er så utrolig mange som lider under dette så får vi erkjenne at det er et problem. Og da tror jeg faktisk at en konfronterende metode er det eneste som nytter. Husk at det her mest sannsynlig ikke er noe å reparere siden TS faktisk alt er sikker på at mannen er utro.

Jeg er enig med deg i alt du skriver her. Jeg mente bare at eksemplene dine ikke sto i stil med hensikten.

De er IKKE krasse.

De er IKKE direkte.

De er IKKE konfronterende. 

De lyser av underlegenhet. For å være helt ærlig er man garantert a) å starte en krangel på den måten og b) tape den krangelen man starter.

Selv om jeg hadde visst at jeg var 100% uskyldig, ville jeg svart;

«Du prater og du prater, men kommer det et poeng?»

Rett og slett fordi det er pisseirriterende med folk som kryper og gjør seg til dørmatter. 

Har dessverre sett altfor mange kvinner som holder på sånn, og som ikke kommer noen vei. Særlig her inne. De lyser av sinne og misbilligelse, men blir bare stående og hakke;

«Mener du virkelig at...?»

«Men du sa jo sist at...?»

Og jeg synes ikke det er rart at man mister motet, eller ønsker å ha bevis, hvis dette er den metoden man bruker. 

Konfronterende ville vært;

«Jeg har en følelse av at du er forelsket i noen andre.»

Og hvis han da blir sint, unnvikende, kverulerende, eller på noen måter klarer å snike seg unna; 

«Jeg reiser til min venninne/søster/annen person, og kommer tilbake når du vil snakke ordentlig.»

Da gir man ingen valg. Da konfronterer man på ordentlig.

En god huskeregel kan være at man aldri må stille spørsmål om noe. Direkte spørsmål og spørrende setninger lyser underlegenhet. For å komme noen vei, må man si rett ut det man mener. Hoppe i det. Ikke gjemme seg bak tvil. 

Man har ALLTID lov å føle det man føler. 

Og det er ved å forsvare de følelsene man har - uten å rikke en tomme - at man står opp for seg selv.

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Skrevet

Er vel ikke noe fasitsvar på hvordan finne ut slikt.
Men stikk noen enkle "kjepper i hjulet"
Trener han sent, ja så spør om å få bli med på trening "kan vi ikke trene sammen"
Jobber han sent.. Spør om du skal hente ham etter jobb
Når han spør om du skal finne på noe i helgen.. Si "kan vi ikke finne på noe sammen denne helgen"
Han bør jo ta et valg..
Selv hadde jeg ikke klart å være utro, hun ville gjennomskuet det med en gang. Min tanke er at er jeg ikke fornøyd der jeg er, så får jeg avslutte det, før jeg begynner på noe annet.

AnonymBruker
Skrevet
På 6.7.2019 den 12.04, AnonymBruker skrev:

Hjelper ikke det hvis han faktisk er utro. Ikke en mann i verden innrømmer det før man har bevis. Som regel blånekter de og juger inntil de skjønner at de er tatt med buksa nede. 

Anonymkode: 23436...bba

Det er dessverre min erfaring også. Han nektet helt til jeg trykket smsbevisene oppi tryne på han,da ga han seg endelig.

Anonymkode: ed393...ca9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke ts laget en ny tråd om dette?

Anonymkode: 503e8...e8c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...