Gå til innhold

Trenger vi sticky-tråder her?

Trenger vi en sticky  

1. 1. Trenger vi en sticky

• Ja
      4
    • Nei
      0
    • Vet ikke
      1

Anbefalte innlegg

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Mange spørsmål blir stilt om igjen her på Data og Internett-forumet. Kunne det være nyttig med en sticky som "les her først", hvor det er løsninger på spørsmål som blir stilt ofte?

Videoannonse
Annonse
Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Se øverste tråd i "aktuelle saker".

Skrevet

Temaet har jo vore oppe tidlegare, og til og med diskutert korleis det best kunne gjerast. Blant oss brukarar. Trur faktisk det kom så langt at 'de høge damer' skulle vurdere det...

Men kanskje ein FAQ hadde vore betre? Har leika meg litt med tanken om å laga til noko i FAQMasterFlex - har så vidt prøvd det hjå meg sjølv, og løysinga ser jo ganske bra ut...

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Temaet har jo vore oppe tidlegare' date=' og til og med diskutert korleis det best kunne gjerast. Blant oss brukarar. Trur faktisk det kom så langt at 'de høge damer' skulle vurdere det...[/quote']

Var litt derfor jeg tok opp dette . Jeg hadde litt lyst til å vite hva brukerne her synes på forumet, ikke bare moderatorne ;).

Er ikke det i bunn og grunn det samme som "løsninger på ofte stilte spørsmål"? :)

Skrevet

Er ikke det i bunn og grunn det samme som "løsninger på ofte stilte spørsmål"? :)

*Kremt* Joa.

Eg tenkte berre litt meir separat, i eit format som var litt enklare å oppdatere og halda styr på, og raskare å finna fram i.

Jepp. Det var det eg tenkte, ja.

Skrevet

Så vi kanskje kan slippe ukentlige innlegg av type: Hjelp, jeg får ikke logget meg inn på MSN...................... :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...