Gå til innhold

Erfaring med Epoq kjøkken fra Elkjøp?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaring med Epoq kjøkken fra Elkjøp? Kvalitetsmessig er det greit?

Anonymkode: ca2f6...001

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gi meg et par uker og noen måneder så kan jeg fortelle om både hvor lett det er å montere og litt om hva jeg synes om kvaliteten. Det ble nemlig levert i denne uka ;) 

Jeg ser for meg at det er i samme gate som ikea. Ikke et høykvalitetskjøkken som tåler tidens tann, men helt greit en del år. 

Anonymkode: 92092...950

AnonymBruker
Skrevet

Kjempe fornøyd med mitt 😊 Ble satt inn i 2014 og er like fint enda. Får skryt for det hver gang noen er hos oss for første gang :)

Anonymkode: 81448...123

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kjempe fornøyd med mitt 😊 Ble satt inn i 2014 og er like fint enda. Får skryt for det hver gang noen er hos oss for første gang :)

Så bra :) hvilket valgte du?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så bra :) hvilket valgte du?

Fasett 😊

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke mer erfaring enn at vi tegnet kjøkkenet hos dem. Konsulenten sa fargen var hvit. For å finne riktig veggfarge og listefarge før vi bestilte tok jeg med fargekoden til malebutikken for å få hjelp. Der kunne de fortelle at kjøkkenet var GRØNT. Det ble ikke noe epoq-kjøkken for å si det slik. Det ble en skikkelig leverandør, og vi fikk et kjøkken som faktisk var HVITT. Ikke grønt, ikke gult, ikke grått, men HVITT.

Glad jeg hadde såpass mellom ørene at jeg tenkte så langt som fargekoden før vi bestilte hele kjøkkenet. Det kunne jo blitt særdeles interessant å finne veggfarger og belysning som stodi stil med det kjøkkenet.

Anonymkode: 34c83...2ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...