Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er fremdeles litt sjokkert og har lest brevet flere ganger idag. Hentet posten i morges og så det var et brev fra firmaet jeg jobber i. Trodde igrunn det bare var en årsoppgave eller noe slik og hadde egentlig ikke tenkt til å åpne det med en gang, men valgte å gjøre det uansett. 

Leser gjennom og får sjokk! Det var lønnsøkning. De årlige lønnsforhandlingene er jo ferdig og jeg trodde jeg fikk et par tusen mer i året, men der tok jeg feil. Min nye årslønn har økt med 40.000,-!! 

For en fantstisk start på sommerferien! 

Jeg er så glad så måtte bare få det ut et sted!

Anonymkode: b16bf...f87

• Liker 21
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nyt det :)

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er fremdeles litt sjokkert og har lest brevet flere ganger idag. Hentet posten i morges og så det var et brev fra firmaet jeg jobber i. Trodde igrunn det bare var en årsoppgave eller noe slik og hadde egentlig ikke tenkt til å åpne det med en gang, men valgte å gjøre det uansett. 

Leser gjennom og får sjokk! Det var lønnsøkning. De årlige lønnsforhandlingene er jo ferdig og jeg trodde jeg fikk et par tusen mer i året, men der tok jeg feil. Min nye årslønn har økt med 40.000,-!! 

For en fantstisk start på sommerferien! 

Jeg er så glad så måtte bare få det ut et sted!

Gratulerer!

Kan det være ansiennitetstillegg? Vet at noen yrker, i alle fall i offentlig sektor, har ganske store lønnshopp etter ett visst antall år. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer!! 🥂🥳🥳

Anonymkode: fc225...389

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fikk også i utgangspunktet lønnsøkning på 40.000,- i år.. Men siden vi har tjent mer enn tariff (tillegg på 15.000,-) tidligere, og forhandlingene førte til et såpass kraftig lønnshopp... Så tok de vekk tilleggene og lønnsøkningen ble på "bare" 25.000,-. Penger det også, bevares! Men ikke like bra som 40.000,-

Anonymkode: 3d6db...cf8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Grattis! 

Anonymkode: b806e...6ea

• Liker 1
Skrevet

Kan jo stamme fra ansiennitetsøkning, samt det årlige lønnstillegget. Da blir det fort så høyt som du nevner, hvis du ligger på normallønn. Selv om 40K hørtes mye ut. Uansett, sikkert velfortjent :) Deilig med slike nyheter!

AnonymBruker
Skrevet

Takk! Var ikke ansiennitetstillegg nei.  Stod at de satte stor pris på meg og jobben jeg gjør osv. 

Får etterbetalt for to mnd denne måneden også 🤩

• Liker 7
Gjest bienvilleparish
Skrevet

Samme her 🥳

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, R730 skrev:

Samme her 🥳

Kanskje vi jobber i samme firma 😅

• Liker 1
Gjest bienvilleparish
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje vi jobber i samme firma 😅

Neppe 😂

AnonymBruker
Skrevet
På 5.7.2019 den 22.41, AnonymBruker skrev:

Takk! Var ikke ansiennitetstillegg nei.  Stod at de satte stor pris på meg og jobben jeg gjør osv. 

Får etterbetalt for to mnd denne måneden også 🤩

Godt, gammaldags trynetillegg da. 😉 Det er vanlig, selv om summene varierer. Grattis med høyere lønn!

Anonymkode: 83627...a9c

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Godt, gammaldags trynetillegg da. 😉 Det er vanlig, selv om summene varierer. Grattis med høyere lønn!

Veldig fordomsfull uttalelse. Trynetillegg er når noen får mer lønn bare fordi de liker deg bedre. Å få mer lønn når du har gjort deg fortjent til det gjennom innsats er noe helt annet. 

• Liker 8
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hva jobber dere med?

Anonymkode: 52711...4f7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, så kjedelig da! Du har min dypeste medfølelse! 😥

Anonymkode: 73d79...2d7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk 36000, skjønner ingenting for jeg jobber i fylkeskommunen og vi går sjelden opp SÅ mye i lønn..

Anonymkode: c1c7d...eda

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer så mye til dere med lønnsøkning! Selv koser jeg meg med at jeg kom inn på studie, så kanskje det ligger en lønnsøkning i min fremtid også! 😄

Anonymkode: 6e949...1a9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 7.7.2019 den 0.27, AnonymBruker skrev:

Idiotsvar!

Anonymkode: df7fa...64c

Skrevet

Om de gir såpass uten krav så betyr det nok at de vet du burde tjent langt mer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...