AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #1 Skrevet 5. juli 2019 Squeling kan bety skrik og gledesrop... er så usikker på hva det betyr å ha kjøpt denne vinen.. den kommer fra new zealand Anonymkode: 02ef1...3c9
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #2 Skrevet 5. juli 2019 Jeg vet det ikke er gris i vin altså!! Men hvorfor heter den det .,,,.. Anonymkode: 02ef1...3c9
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #4 Skrevet 5. juli 2019 Hvorfor kjøpte du den om du tror det kan støtte dyremishandling? Og hvorfor tror du det støtter dyremishandling når det ikke er gris i vinen? Hva har New Zealand med saken å gjøre? Hvor full er du? Trenger bare litt tilleggsinformasjon for å gi deg et godt svar. Anonymkode: 1cee2...3f6 1
Pal Fungi Skrevet 5. juli 2019 #7 Skrevet 5. juli 2019 (endret) Jeg har fire flasker med Riesling som heter Happy Cat Endret 5. juli 2019 av KittyNose 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #9 Skrevet 5. juli 2019 Dette blir for dumt. Like dumt som å spørre om du støtter voldtekt av menn på grunn av «Squeal like a pig»-scenen i Deliverance Anonymkode: d4289...96b 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #10 Skrevet 5. juli 2019 9 minutter siden, KittyNose skrev: Jeg har fire flasker med Riesling som heter Happy Cat Happy kan ikke misforstås 😔 Squeling kan visst bety både gledesrop og smerteskrik 😥 Anonymkode: 02ef1...3c9
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #11 Skrevet 5. juli 2019 8 minutter siden, KittyNose skrev: Jeg har fire flasker med Riesling som heter Happy Cat 👍 Happy Cat høres mye bedre ut enn Squealing Pig! ... 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette blir for dumt. Like dumt som å spørre om du støtter voldtekt av menn på grunn av «Squeal like a pig»-scenen i Deliverance Anonymkode: d4289...96b ... Ikke minst på grunn av dette. ☝️ Når de assosiasjonene først har satt seg blir de ikke borte med det første. Litt i samme gata er jeg fremdeles like forundret over at det er mulig å lage en måltidserstatter og kalle den Soylent. (Men de har i det minste ikke et produkt som heter Soylent Green. 🤣) Anonymkode: 3409a...716
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå