AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #21 Skrevet 6. juli 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er 1133 treff på blandingskatter på finn. Dyrebeskyttelsen etc renner over av katter spør du på kjøp og salg sider på facebook så kan jeg love deg at du får mange napp, det er ikke alle som legger ut på finn. Anonymkode: 73a2d...907 Av de treffene på blandingskatter på Finn, så er de fleste reservert bort. De blir ikke slettet før de er solgt. Dessuten kjører jeg ikke mer en max 10 mil for å hente en kattunge. Dyresbeskyttelsen er elendige til å annonsere katter. Vi ønsket oss en kattunge, pga. at de er lettere å få stedegne, men de hadde ingen på sidene sine. På facebook fant jeg ingen når jeg søkte på kjøp og salg, men mulig jeg hadde fått napp om jeg hadde lagt ut et innlegg om det. Anonymkode: 97cf7...b64
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #22 Skrevet 6. juli 2019 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Av de treffene på blandingskatter på Finn, så er de fleste reservert bort. De blir ikke slettet før de er hentet. Mange legger også ut annonse så fort kattungene er født, og da tar det 3 mnd. før de er leveringsklare/kan hentes. Dessuten kjører jeg ikke mer en max 10 mil for å hente en kattunge. Dyrebeskyttelsen er elendige til å annonsere katter. Vi ønsket oss en kattunge, pga. at de er lettere å få stedegne, men de hadde ingen på sidene sine. På facebook fant jeg ingen når jeg søkte på kjøp og salg, men mulig jeg hadde fått napp om jeg hadde lagt ut et innlegg om det. Flere burde heller annonsere på Finn, da det er lettere å se annonsene der. På facebook forsvinner de lettere blant mengden. Det viktigste er uansett at de blir solgt, og ikke avlivet. Mange tror det er så vanskelig å bli kvitt kattunger at de, i verste tilfeller, setter de ut for å dø. Anonymkode: 97cf7...b64 Rettelse og tillegg. Anonymkode: 97cf7...b64
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #23 Skrevet 6. juli 2019 Hannkatter pleier å sky kattunger. Ikke fordi den er redd ungene, men fordi en illsint kattemamma kan være rett rundt hjørnet.... Anonymkode: d8687...2a6 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #24 Skrevet 6. juli 2019 9 hours ago, AnonymBruker said: Av de treffene på blandingskatter på Finn, så er de fleste reservert bort. De blir ikke slettet før de er solgt. Dessuten kjører jeg ikke mer en max 10 mil for å hente en kattunge. Dyresbeskyttelsen er elendige til å annonsere katter. Vi ønsket oss en kattunge, pga. at de er lettere å få stedegne, men de hadde ingen på sidene sine. På facebook fant jeg ingen når jeg søkte på kjøp og salg, men mulig jeg hadde fått napp om jeg hadde lagt ut et innlegg om det. Anonymkode: 97cf7...b64 Hvor holder du til? Jeg holder til i Oslo og her er det veldig mange kattunger som legges ut daglig på finn.no hvis du søker også i Akershus. Uansett hvor du bor kan det være lurt å utvide bittelitt. Jeg har autosøk og det er nye hver dag. Det er også ofte flere organisasjoner som har katter til omplassering i hvert område. I Oslo for eksempel er det både DyrebeskyttelsenOslo og omegn (Dyrenes Hus), Dyrebeskyttelsen Oslo og Akershus og FOD. Grunnen til at dyrevernsorganisasjoner ikke får lagt ut alle kattene og andre dyra de har inne er at det er utrolig travle og har mer enn nok med å redde og hente inn dyr i nød og all organisering rundt. Husk at dette er frivillige organisasjoner der folka som hjelper til har jobb og familie i tillegg. Mange er ildsjeler som jobber døgnet rundt og gjør så godt de kan. Du kan jo melde deg som frivillig hvis du syntes de jobber for sakte Anonymkode: 51d4f...224 1
rosaprosa Skrevet 28. juli 2019 Forfatter #25 Skrevet 28. juli 2019 Til info så gikk det 1 uke før pappapus ble nysgjerrig på ungene. Nå vasker han og steller med dem❤❤ 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #26 Skrevet 28. juli 2019 1 time siden, rosaprosa skrev: Til info så gikk det 1 uke før pappapus ble nysgjerrig på ungene. Nå vasker han og steller med dem❤❤ Hankatter kan være veldig forskjellige når det gjelder kattunger. Det er et poeng for hankatter at nyfødte kattunger har som regel en beskyttende kattemor rett rundt hjørnet Så fint å høre hankatten har blitt en engasjert kar i forhold til de små Har selv en hunnkatt som ble oppdratt av 2 hankatter fra hun var snaue 6 uker gammel De to herrene gjorde en perfekt jobb i å lære henne 'hvordan vi katter er'. Anonymkode: 9cc89...fe4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå