Gjest Xavia Skrevet 4. mai 2005 #1 Del Skrevet 4. mai 2005 Hvor skal jeg gå for å få tak i en hvit dressjakke som passer til jeans?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. mai 2005 #2 Del Skrevet 4. mai 2005 Hmm, har sett en reklame på tv i det siste, mener det var enten Lene V eller Voice of Europe :klø: Selv har jeg djevelsk lyst på hvit dress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 4. mai 2005 #3 Del Skrevet 4. mai 2005 Selv har jeg djevelsk lyst på hvit dress Ja, det kunne jeg også hatt lyst på. Men foreløpig er det kun dressjakke jeg "trenger". Skal sjekke både Leve V og Voice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. mai 2005 #4 Del Skrevet 4. mai 2005 I fjor vår holdt jeg på å kjøpe slik dress på Mango, men da jeg hadde bestemt meg, var den plutselig forduftet fra butikken. Med hvitt er det veldig viktig at stoffet er ordentlig, synes jeg (ingen H&M...) Hmm, må prøve å gi MIN samboer dårlig samvittighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå