Gå til innhold

Bosch arm 32 elektrisk gressklipper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med denne? 

Kjøpte den i starten av uka og monterte den nå. Trodde jeg skulle klippe gresset før helga, men får ikke noe liv i den. Har prøvd to forskjellige ledninger og to forskjellige stikkontakter. Noen tips? Har snakket med kundeservice der jeg kjøpte den, dem hadde ikke noe å komme med.. 

Skrevet

Det er en slik med ledning? 

Enten så virker den eller ikke. 

Sjekk at det går strøm i ledningen, koble inn et eller annet. Hvis det er strøm så er det noe galt med klipperen. 

Skrevet
33 minutter siden, stan skrev:

Det er en slik med ledning? 

Enten så virker den eller ikke. 

Sjekk at det går strøm i ledningen, koble inn et eller annet. Hvis det er strøm så er det noe galt med klipperen. 

Stemmer, er en med ledning. 

Okei, jeg vet den ene ledningen virket - den brukte jeg like før, tenkte om det var en eller annen sikkerhetsgreie som måtte gjøres før den ble brukt første gangen...

Kjedelig, høres ut som jeg må ta den med til butikken igjen til uka da 😔

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, PepsiMax skrev:

Stemmer, er en med ledning. 

Okei, jeg vet den ene ledningen virket - den brukte jeg like før, tenkte om det var en eller annen sikkerhetsgreie som måtte gjøres før den ble brukt første gangen...

Kjedelig, høres ut som jeg må ta den med til butikken igjen til uka da 😔

Hvordan starter du den? Altså i hvilken rekkefølge bruker du de forskjellige sikkerhetsforanstaltningene for å starte? Jeg har riktignok ikke samme klipper, men en B&D batteriklipper. For å få startet må jeg 1) sette inn en løs "nøkkel" 2) trykke inn knappen og 3) trekke tilbake bøylen. 2 og 3 må gjøres i denne rekkefølgen, men i mitt hode virker det mer logisk å gjøre omvendt: holde inne bøylen, og deretter trykke på knappen for å starte. Jeg leste ikke bruksanvisningen nøye nok, og plundret lenge før jeg til slutt leste bruksanvisningen nøye. Det hjalp veldig. :fnise: 

Anonymkode: a893e...25c

Skrevet
19 minutter siden, stan skrev:

Finner ingenting om det her? 

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan starter du den? Altså i hvilken rekkefølge bruker du de forskjellige sikkerhetsforanstaltningene for å starte? Jeg har riktignok ikke samme klipper, men en B&D batteriklipper. For å få startet må jeg 1) sette inn en løs "nøkkel" 2) trykke inn knappen og 3) trekke tilbake bøylen. 2 og 3 må gjøres i denne rekkefølgen, men i mitt hode virker det mer logisk å gjøre omvendt: holde inne bøylen, og deretter trykke på knappen for å starte. Jeg leste ikke bruksanvisningen nøye nok, og plundret lenge før jeg til slutt leste bruksanvisningen nøye. Det hjalp veldig. :fnise: 

Jeg vet ikke, fant ikke noe om det, så jeg koblet til ledningen og prøvde både med knapp og bøyle i begge varianter og samtidig uten at noe skjedde 

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fant det, var noen bilder bak bruksanvisningen til alle de andre språkene 🙈 mener det var slik jeg gjorde, men får prøve igjen! 

Skrevet

Jadda 🙈 holde knappen og håndtaket inne samtidig så gikk det! 😂🙈

Føler meg skikkelig lur, men heller det enn å stå i butikken på mandag og ikke ha fått det til 😅🤪

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, PepsiMax skrev:

Jadda 🙈 holde knappen og håndtaket inne samtidig så gikk det! 😂🙈

Føler meg skikkelig lur, men heller det enn å stå i butikken på mandag og ikke ha fått det til 😅🤪

Topp! 👍 Jeg kjenner følelsen, den der merkelige blandingen av å være kjempefornøyd fordi YES! Endelig funket det, og samtidig litt pinlig berørt fordi jammen var det enkelt da? Hvorfor klarte jeg ikke det, liksom?:skratte:Been there, done that! 

Skrevet

Glad jeg slapp å stå i butikken å få det forklart i alle fall! :flau:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...