AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #81 Del Skrevet 8. juli 2019 Er over 18 og kan godt være naken foran familien min (bor med foreldre og søsken) ser ingen problem i det ingen av oss egentlig. Vi går selvfølgelig ikke rundt i huset naken da, er om baderomsdøra tilfeldigvis står åpent og noen trenger å gjøre noe på badet. Og evt kjærest, venninner og I fellesdusjer, husdyr som åpner døren og tasser inn på badet. 😊 Anonymkode: 7b40e...69e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #82 Del Skrevet 8. juli 2019 Mann, barn, elsker, andre damer i fellesdusj ( er ikke så ofte jeg bruker slike dusjer etter at barna ble eldre). Anonymkode: e59d4...07a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:34 #83 Del Skrevet søndag kl 21:34 AnonymBruker skrev (På 5.7.2019 den 22.19): Alle kvinner som vil, får se meg naken (ingen menn). Dessverre er det ingen kvinner som vil. Anonymkode: 2a7c5...64a Jeg vil gjerne ❤️ Er kvinne selv, og lesbisk. Anonymkode: afe22...d9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:38 #84 Del Skrevet søndag kl 21:38 Eneste som har sett meg naken siste 20 årene er min samboer. Strengt tatt ikke så ofte hun ser meg naken heller. Er ikke akkurat slik at jeg sprader rundt naken støtt og stadig liksom. Anonymkode: 1f766...928 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:40 #85 Del Skrevet søndag kl 21:40 Tror ikke kjæresten hadde blitt så fornøyd om jeg viftet med kuken forran andre, så nei Anonymkode: 07c95...68e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stacy__ Skrevet søndag kl 21:43 #86 Del Skrevet søndag kl 21:43 Mannen min og damene som tilfeldigvis er i dusjen når jeg dusjer på treningssenteret. Må også legge til leger/helsepersonell ved nødvendige undersøkelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trygdefrue Skrevet søndag kl 21:43 #87 Del Skrevet søndag kl 21:43 Alle som ønsker, bare å spørre pent….. frem til nå har det vært: lege, fruen (opp til fler av dem), fengselsvesenet, politiet, og begge foreldrene mine 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet søndag kl 21:44 #88 Del Skrevet søndag kl 21:44 Jeg har et naturlig forhold til nakenhet syns jeg selv. Er ikke så mange som har sett meg i Evas drakt. Det har jeg heller ikke behov for. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:52 #89 Del Skrevet søndag kl 21:52 AnonymBruker skrev (På 5.7.2019 den 20.02): Gynekologen. Anonymkode: 7064c...e14 Hvis du er naken hos gynekologen må du bytte gynekolog. Anonymkode: f9d26...4fb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:53 #90 Del Skrevet søndag kl 21:53 Den jeg evnt har sex med. Og når man har unger hender det at de ser deg naken da, men jeg prøver å unngå det når jeg kan. Anonymkode: f9d26...4fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 23:11 #91 Del Skrevet søndag kl 23:11 Alle på The Well. Anonymkode: 021bc...73b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 23:22 #92 Del Skrevet søndag kl 23:22 Alle som har øynene rettet mot min eiendon risikerer å se meg naken. Min tomt, mine regler. Jeg bruker sjeldent klær inne, og om sommeren soler jeg meg naken. 😊 Anonymkode: ec812...dc2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:02 #93 Del Skrevet i går, 12:02 Kjæreste, barn, (u)heldige naboer, folk i garderober, dusjer og badstuer. Helsepersonell, mamma, nære venner og voksne søsken. Troor jeg hadde kviet meg for badstue med folk på jobben, særlig de jeg har instruksjonsmyndighet over. Ellers dekker jeg meg til fordi jeg ikke vil anta at andre er så komfortabel med nakenhet som jeg er. I denne kategorien faller bror og bonussønn. Anonymkode: 71250...827 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:12 #94 Del Skrevet i går, 12:12 Alle i damegarderoben hver uke på svømming. Jeg dusjer uten badedrakt selv om mange driter i det. Datteren min. Kolleger når vi drar på hyttetur med fellesdusj. Synes ikke det er en stor greie. Er neppe så mange som er interessert i å stirre. Man har jo som regel også nok med å dusje selv. Anonymkode: f62d5...499 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:27 #95 Del Skrevet i går, 14:27 AnonymBruker skrev (På 5.7.2019 den 22.19): Det er ikke ofte å oppleve at noen er så frekk å stå å runke. Jeg og en venninne badet i skogen en gang, skiftet usjenert, trodde vi var alene, men et lite stykke borte var det en fyr som runket. Vi kledde oss i en fei, men det å runke tar vel ikke mange minutter og da hadde han vel uansett gått sin vei. Forhåpentligvis. Om noen er kåt på meg og de ikke forteller det, eller viser det så er jeg uvitende om det heldigvis. Er noen åpenlyst kåt så tolker jeg det dithen at han hverken har sosiale antenner eller folkeskikk og vil ikke se vedkommende igjen. Anonymkode: c6f61...fc6 Onani er da helt naturlig. Like naturlig som at dere badet nakne. Anonymkode: 9e6ef...94e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #96 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (16 timer siden): Alle på The Well. Anonymkode: 021bc...73b Inkludert Borg Høiby? Anonymkode: bb55f...cef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 23 timer siden #97 Del Skrevet 23 timer siden Hvem som helst Jeg er veldig lite sjenert når det kommer til kropp i en ikke-seksuell situasjon. Har ingen problemer med fellesdusjer og lignende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no shame Skrevet 23 timer siden #98 Del Skrevet 23 timer siden Alle der det er naturlig. Garderober etc. Nakenbader også, så det har blitt noen hundre. Tenker ikke over det, da jeg vet jeg ikke er avkledd i upassende situasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #99 Del Skrevet 23 timer siden Mannen. Thats it. Har ikke intresse av å se andre folk en mannen nakne heller. Anonymkode: 2c55d...640 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #100 Del Skrevet 23 timer siden mann og barna. I garderoben på svømmehallen, og gyn. Anonymkode: 8d9ea...2f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå