Gå til innhold

Hvem får se dere naken?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen synes det er greiere med fremmede enn med kjente. De tør f.eks. ikke sole seg toppløse eller nakne i Norge men gjør det gjerne i syden. De kan dra på naturistbading men ikke der de bor. Drar de på en nakenstrand er de livredde for å møte naboen eller kollegaen ennå de er i akkurat samme båt.

Anonymkode: 3f273...255

Du sier faktisk noe der 😂 jeg har solt meg toppløs på strender i utlandet, hadde ikke gjort det i Norge. Men samtidig så ville jeg ikke vært helt naken uansett land. Bryster er ikke såå big deal for meg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ingen. Mannen min til nød. Og om det er medisinsk nødvendig, lege.. 

Anonymkode: 84b37...324

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Jeg er naturist med ekshibisjonistiske trekk, så i prinsippet alle.

I det daglige: Alle som er med meg i soverommet, på badet, garderoben på treningsstudioet og på jobb, i svømmehallen og på stranda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen synes det er greiere med fremmede enn med kjente. De tør f.eks. ikke sole seg toppløse eller nakne i Norge men gjør det gjerne i syden. De kan dra på naturistbading men ikke der de bor. Drar de på en nakenstrand er de livredde for å møte naboen eller kollegaen ennå de er i akkurat samme båt.

Anonymkode: 3f273...255

Samme med meg. Elsker å være på nudiststrender i Syden sammen med mange ukjente, men i hjemlige trakter, og sammen med venner/familie er jeg mye mer sjenert. Kona får selvsagt se meg naken når hun vil. Var utrolig sjenert som ung voksen, men etterhvert som jeg er blitt eldre blåser jeg i hva andre synes om min kropp (som ikke er noe "fruktfat" 😄).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Partneren (når jeg har hatt en) pluss de som evt måtte befinne seg i fellesdusjer/garderober samtidig med meg når jeg skal i basseng eller har trent - alt ettersom.

For så vidt legen også dersom det er nødvendig for undersøkelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kona mi får se meg naken så ofte hun vil, når det er bare oss to tilstede.

Og jeg får se henne, hun gikk akkurat til badet for å dusje, da gikk hun helt naken. 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samboeren min, de som føler for å glo i fellesdusjer samt leger, jordmødre og annet nødvendig helsepersonell. 

Jeg er ikke den som kaster bikinien på stranda, men det gjør meg heller ingenting å dusje skikkelig (altså naken) før jeg skal i svømmehallen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har ingen fast regel på dette, Men ikke foreldre, hadde jeg vert i garderoben på en svømmehall eller noe tror jeg ikke jeg hadde brydd meg så mye, gjort det før liksom selv om jeg var yngre da. Synes det er verre å sprike for en gynekolog enn å stå naken rett opp og ned. 

Anonymkode: abaa9...a2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ingen fast regel på dette, Men ikke foreldre, hadde jeg vert i garderoben på en svømmehall eller noe tror jeg ikke jeg hadde brydd meg så mye, gjort det før liksom selv om jeg var yngre da. Synes det er verre å sprike for en gynekolog enn å stå naken rett opp og ned. 

Anonymkode: abaa9...a2b

Hvordan går det? Fant du mønstre eller adferdsmønstre i din situasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 timer siden, Alterego666 skrev:

Jeg er naturist med ekshibisjonistiske trekk, så i prinsippet alle.

I det daglige: Alle som er med meg i soverommet, på badet, garderoben på treningsstudioet og på jobb, i svømmehallen og på stranda.

På jobb? Altså, hvor jobber du?

Jeg har samme preferanser som deg, foruten jobben da😜😜

Anonymkode: b40ef...32c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alle venninne mine. Elsker dem..Takk for sist. 

Anonymkode: 9f2cc...6cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er naturist, bekymrer meg lite over om noen ser meg naken. Jeg vifter ikke rundt, men har et helt naturlig forhold til nakenhet. 

Dette😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På jobb? Altså, hvor jobber du?

Jeg har samme preferanser som deg, foruten jobben da😜😜

Garderobe på jobben. Sykler til/fra jobb, og/eller trener med utgangspunkt fra kontoradressen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingen, helst ikke mannen min heller. Hater kroppen min, hater at noen ser på den. Fellesdusjer er helt uaktuelt. I forhold til helse og leger, så må jeg legges i lett narkose, samme faen hva de skal gjøre. 

Har alltid vært sjenert, og ikke syntes fellesdusjer var noe særlig. Men etter fødsel og sykdom takler jeg det virkelig ikke.

Anonymkode: f81ce...b5f

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er naturist, bekymrer meg lite over om noen ser meg naken. Jeg vifter ikke rundt, men har et helt naturlig forhold til nakenhet. 

Sist natt for eksempel, på et hotellrom. Vi hadde glemt å trekke for gardinene da vi sovnet. I dag tidlig ble det morgensex med åpne vinduer og åpne gardiner. Det var innsyn fra naboene la vi merke til da vi kom til oss selv... 🤔🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen, helst ikke mannen min heller. Hater kroppen min, hater at noen ser på den. Fellesdusjer er helt uaktuelt. I forhold til helse og leger, så må jeg legges i lett narkose, samme faen hva de skal gjøre. 

Har alltid vært sjenert, og ikke syntes fellesdusjer var noe særlig. Men etter fødsel og sykdom takler jeg det virkelig ikke.

Anonymkode: f81ce...b5f

Får du profesjonell hjelp for dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem som får seg meg helt naken? Stort sett blottere. Da jeg har et sterkt konkurranseinnstinkt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vandrer som regel rundt naken i huset. Veit mannen snike 🤫

Anonymkode: 83c43...1bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...