AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #21 Del Skrevet 5. juli 2019 Kun kjæreste som får se meg naken, eventuelt sexpartner. Skifter jo klær i garderoben på jobb men har jo på truse og bh. Jeg var stemor i noen år for ei jente som var fra 2-5 år i perioden jeg var stemor, og jeg hadde ingen problemer med å vise meg naken for henne. Tenkte snarere det var en bra ting ettersom moren til jenta var svært fraværende (de hadde samvær kanskje 1 helg i året). Med andre ord ville jeg ikke hatt noe imot å vise meg naken for mine egne barn eller unge stebarn, ettersom jeg syns det er viktig å lære barna at nakenhet er normalt, kropper er forskjellige osv. Jeg viser meg kun naken for kjæreste på generell basis rett og slett fordi jeg vil bare det. Er det jeg føler meg komfortabel med, er ikke fordi jeg ikke liker kroppen min, syns nakenhet er ekkelt osv. Er bare sånn jeg foretrekker at det skal være... Anonymkode: 496de...41e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #22 Del Skrevet 5. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare partneren? Eller venner, familie, kollegaer etc? Alle som vil? Eller ingen? Er så mye snakk om nakenhet og sjenanse for tida, folk som ikke tør dusje i fellesdusjer bl.a. Eller kan snu på det, hvem får IKKE se dere naken? Anonymkode: d18ab...400 Ingen andre enn mannen min! De få gangene jeg er i svømmehallen ber jeg om å få bruke hc-garderobe før jeg bader. Etter bad dusjer jeg med badetøyet på, og kler på meg på toalettet. Anonymkode: eeec6...883 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lama_Drama Skrevet 5. juli 2019 #23 Del Skrevet 5. juli 2019 (endret) Den som vil. Nå er det heldigvis ikke så mange som vil, så slipper blotte meg så ofte. Endret 5. juli 2019 av Lama_Drama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #24 Del Skrevet 5. juli 2019 Ingen, ikke engang min partner. Han kan jo se deler av kroppen min hvis jeg ligger naken i senga når det er mørkt, men aldri i lyset. Selvbildet og selvtilliten min fikk seg en kraftig knekk etter at jeg brått gikk fra 65 til 85 kilo. Håper jeg klarer å kvitte meg med vekta snart. Anonymkode: 01d69...100 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #25 Del Skrevet 5. juli 2019 Barna, de jeg har sex med, de jeg dusjer sammen med (venninner, kollegaer, fellesdusjer osv.) Pluss at sikkert hele Norge har sett meg naken på forsiden av et manneblad. Mange år siden da... Anonymkode: f534b...d3e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #26 Del Skrevet 5. juli 2019 Jeg er relativt avslappet når det gjelder nakenhet. Jeg dusjer naken i fellesdusjer, har nakenbadet, slipper familiemedlemmer inn på badet ved behov. Fortrinnsvis er det samme kjønn som får se meg, men det er ikke krise om en mann skulle se noe heller. Anonymkode: 8dfad...2dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Familytree Skrevet 5. juli 2019 #27 Del Skrevet 5. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ingen andre enn mannen min! De få gangene jeg er i svømmehallen ber jeg om å få bruke hc-garderobe før jeg bader. Etter bad dusjer jeg med badetøyet på, og kler på meg på toalettet. Anonymkode: eeec6...883 Du har en mannen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 5. juli 2019 #28 Del Skrevet 5. juli 2019 Ryddet for spam og avsporing. Ninab82, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #29 Del Skrevet 5. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Barna, de jeg har sex med, de jeg dusjer sammen med (venninner, kollegaer, fellesdusjer osv.) Pluss at sikkert hele Norge har sett meg naken på forsiden av et manneblad. Mange år siden da... Anonymkode: f534b...d3e Hmm.. Hvilket blad? Årgang? Nummer? Anonymkode: d18ab...400 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #30 Del Skrevet 5. juli 2019 Min kone, selvsagt. Og alle som har lyst til å se i dusjen på treningssenteret. Har virkelig null problem med å være naken forran andre. Og jeg her langt i fra noe fruktfat. Klarer bare ikke å bry meg om hva fremmede mennesker tenker om meg. Anonymkode: dbe31...5e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #31 Del Skrevet 5. juli 2019 Ingen Anonymkode: 32e93...b5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #32 Del Skrevet 5. juli 2019 Alle i fellesdusjen og alle på naturiststranda og alle andre steder det er naturlig å vær naken. Hadde at avslappet forhold til min kropp lenge før jeg kom i puberteten. Dusja naken med folk av begge kjønn i skole og studiesammenheng og i foreningssammenheng. Oppvokst på 70-tallet som dere vel kan gjette. Rart med folk i dag som har et så liberalt syn på sex men er så restriktive til nakenhet. Husker som barn at voksne og barn av begge kjønn badet og solte seg nakne sammen. Det var helt naturlig for oss. Husker det var veldig rart når det flyttet inn et ungt par i en naboleilighet som levde sammen uten å være gift. Det oppleves nærmest uforståelig at mange kan ha sex med fremmede men ikke tør å bade nakne og sole seg nakne med fremmede. Ut fra hva jeg har oppvokst med burde det være motsatt. Anonymkode: 3f273...255 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #33 Del Skrevet 5. juli 2019 Alle der det er en naturlig grunn til å være naken (fellesdusjer, sex, etc). Driter i det, og jeg er nok 10 kg for tung. Prakker ikke nakenheten min på folk, men gjemmer meg heller ikke om jeg skal skifte. Anonymkode: f002e...a51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #34 Del Skrevet 5. juli 2019 Samboeren min, fastlegen, gynekologen, fysioterapeuten, diverse operasjonspersonell og alle som måtte finne på å være i garderoben i svømmehallen samtidig som meg. Anonymkode: 08683...289 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puffy123 Skrevet 5. juli 2019 #35 Del Skrevet 5. juli 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare partneren? Eller venner, familie, kollegaer etc? Alle som vil? Eller ingen? Er så mye snakk om nakenhet og sjenanse for tida, folk som ikke tør dusje i fellesdusjer bl.a. Eller kan snu på det, hvem får IKKE se dere naken? Anonymkode: d18ab...400 Samboeren min. Lege og annet helsepersonell når det er nødvendig. Kollegaer når vi er i svømmehallen i arbeidstiden. Venninner nå og da, blitt sjeldnere med årene da jeg har blitt mer sjenert. 😊 Mennesker jeg ikke kjenner, utenom helsepersonell, får ikke se meg naken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mass Skrevet 5. juli 2019 #36 Del Skrevet 5. juli 2019 Jeg har aldri hatt problemer med å være naken der det er naturlig å være naken, men har heller aldri kjent behovet for å kle meg naken bare for å statuere et eksempel om at jeg er komfortabel med det. Privat er privat liksom.. komfortabel er noe man bare er eller ikke er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nirvania Skrevet 5. juli 2019 #37 Del Skrevet 5. juli 2019 Kun meg selv. Liker ikke tanken på at noen skal se kroppen min naken når jeg avskyr den selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #38 Del Skrevet 5. juli 2019 4 minutter siden, puffy123 said: Mennesker jeg ikke kjenner, utenom helsepersonell, får ikke se meg naken. Noen synes det er greiere med fremmede enn med kjente. De tør f.eks. ikke sole seg toppløse eller nakne i Norge men gjør det gjerne i syden. De kan dra på naturistbading men ikke der de bor. Drar de på en nakenstrand er de livredde for å møte naboen eller kollegaen ennå de er i akkurat samme båt. Anonymkode: 3f273...255 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #39 Del Skrevet 5. juli 2019 De som har lyst, er ikke akkurat så mye å se på. Anonymkode: b933e...f91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 6. juli 2019 #40 Del Skrevet 6. juli 2019 Jeg er naken der det er behov. Registrerer dog i fellesdusjer blir det en del blikk og noen kommentarer faktisk. Det er tydelig at mange har komplekser for kroppen sin for de skvetter til når de møter meg i døra eller kommer litt "brått" på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå