Samantha Skrevet 4. mai 2005 #1 Skrevet 4. mai 2005 WÆÆÆH!! En gut fann en lys levande slange i frokostblandinga. Seriøst: Eg trur eg hadde dødd av skrekk :hår:
Gjest gjest1 Skrevet 4. mai 2005 #3 Skrevet 4. mai 2005 Hadde det vært en hoggorm, ville jeg blitt engstelig. Maisormer er jeg ikke redd for. Ikke stålormer (som forøvrig ikke er verken orm eller slange), buormer og andre ufarlige kryp heller. Det gjelder å ha litt kunnskap. Stakkars denne lille kryperen - han mistet livet helt uten grunn!
Fam Skrevet 4. mai 2005 #4 Skrevet 4. mai 2005 Hadde det vært en hoggorm, ville jeg blitt engstelig. Maisormer er jeg ikke redd for. Ikke stålormer (som forøvrig ikke er verken orm eller slange), buormer og andre ufarlige kryp heller. Det gjelder å ha litt kunnskap. Stakkars denne lille kryperen - han mistet livet helt uten grunn! Du prøver vel ikke å fortelle at du hadde tatt det med knusende ro om du skulle ha deg litt corn flakes en tidlig morgen...og ut av pakken kommer det en slange?! Hadde du stått der med nattsnerken i øyekroken og tenkt eller sagt: "næmmen jøss det er en maisorm i frokostbollen min jo"!! Helt naturlig det liksom, og slett ikke noe å bli skvetten av... Vet ikke om jeg engang hadde klart å skille mellom maisorm og f.eks huggorm en tidlig morgen...
Gjest Tabby Skrevet 5. mai 2005 #5 Skrevet 5. mai 2005 Jeg hadde fått helt panikk. Jeg er skikkelig redd for alt av slanger og ormer. Tror jeg ville hylt og reddet meg og barn ut av huset, stukket til naboen og ringt etter hjelp. Jeg ville ikke klart å se på den engang.
Samantha Skrevet 5. mai 2005 Forfatter #6 Skrevet 5. mai 2005 Jeg hadde fått helt panikk. Jeg er skikkelig redd for alt av slanger og ormer. Tror jeg ville hylt og reddet meg og barn ut av huset' date=' stukket til naboen og ringt etter hjelp. Jeg ville ikke klart å se på den engang.[/quote'] Haha... Me too!! Mysan: Viss du virkelig er så rolig og sindig som du gjer uttrykk for mht slangar: Mitt forbilde!!
Samantha Skrevet 5. mai 2005 Forfatter #8 Skrevet 5. mai 2005 Æsj' date=' slanger er ekle, ass.[/quote']
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2005 #9 Skrevet 5. mai 2005 :hår: Jeg hadde blitt livredd, slanger er nok en av mine fobier. For å si det sånn, så ville jeg ikke spist den frokostblandingen igjen.
Såpebobla Skrevet 6. mai 2005 #10 Skrevet 6. mai 2005 Det er ikke det at slanger er spesielt ekle, men jeg vil for søren ikke ha de i frokostblandinga mi.... :evil:
Gjest gjest1 Skrevet 6. mai 2005 #11 Skrevet 6. mai 2005 Du prøver vel ikke å fortelle at du hadde tatt det med knusende ro om du skulle ha deg litt corn flakes en tidlig morgen...og ut av pakken kommer det en slange?! Hadde du stått der med nattsnerken i øyekroken og tenkt eller sagt: "næmmen jøss det er en maisorm i frokostbollen min jo"!! Helt naturlig det liksom, og slett ikke noe å bli skvetten av... Vet ikke om jeg engang hadde klart å skille mellom maisorm og f.eks huggorm en tidlig morgen... hehe - selvfølgelig hadde jeg skvettet, men jeg hadde ikke drept den. Jeg vet veldig godt hva en maisorm er for noe. Og jeg vet også hvordan en hoggorm ser ut (den er forøvrig også sterkt misforstått...) Men nå har jeg jo hatt slanger i huset i en årrekke da, så min fobi for kryperne er forlengst kurert.
Gjest seroxata Skrevet 6. mai 2005 #12 Skrevet 6. mai 2005 Jeg synes slangen var kjempenusselig! hadde nok fått meg en støkk, men ville antagelig beholdt den om mulig.... Jeg har alltid hatt lyst på slange
Gjest marthepia Skrevet 8. mai 2005 #13 Skrevet 8. mai 2005 Hadde jeg funnet en slange i frkostblandinga mi vet jeg ikke hva jeg ville gjort...Hylt av skrekk kanskje?
Væren Skrevet 8. mai 2005 #14 Skrevet 8. mai 2005 Maisorm har jeg da aldri hørt om? Men uansett, jeg hadde blitt fullstendig, skrikende hysterisk uansett om jeg bare fant en meitemark oppi frokostblandingen!!! :o
Gjest Gulltopp Skrevet 8. mai 2005 #15 Skrevet 8. mai 2005 Stakkars denne lille kryperen - han mistet livet helt uten grunn! :o Stakkars lille kryperen? Synes ikke synd på den, jeg... Hva jeg ville gjort om jeg fant noe slikt i frokostblandingen? Løpt hylende ut og ringt en eller annen som kunne komme og drepe udyret og vaske hele hybelen. Deretter hadde jeg gått til avisen med saken, og antagelig hadde det også gått et par dager før jeg klarte å nærme meg mat igjen. Etter det igjen, hadde jeg krysset fingrene for at den lugubre frokostblandingsprodusenten gikk konkurs. (Men jeg har sånn slangefobi at jeg ikke engang torde å klikke meg inn på linken, så jeg er nok litt inhabil. Er slike ormer store eller små?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå