AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #1 Skrevet 5. juli 2019 Jeg er en 21 år gammel jente, som på grunn av traumatiske hendelser i barndommen, har "havnet litt bakpå" på det seksuelle. Dvs, jeg har i grunn null erfaring. Har nå havnet i et forhold med en mann som er noen år eldre enn meg, og da jeg har bearbeidet mye av traumene ser jeg for meg at vi snart kommer til å ligge sammen. Jeg har derav et behov for å tilegne meg litt kunnskap først, da jeg ikke aner hva jeg skal gjøre eller ting som er lurt å huske på. Jeg har opplyst han om at jeg er jomfru, så den saken er grei, men jeg ønsker likevel å føle at jeg er noe forberedt, selv om dette selvfølgelig er en erfaring jeg må oppleve for å kunne "lære". Har noen noen tips til hvordan dette kan bli en best mulig opplevelse for meg? Anonymkode: 82f80...258
solmåneogstjerner Skrevet 5. juli 2019 #2 Skrevet 5. juli 2019 (endret) Bruk god tid. Masse kos og forspill. Fortell ham om det er noe du har lyst til å gjøre/at han skal gjøre. Han vet det er første gang, har han bare et par hjerneceller så skjønner han at han skal ta det rolig og forsiktig. Men si det til ham også. Og husk at uansett hvordan det går så blir det bedre etterhvert. Lykke til ♥️ Og forresten så er du ikke bakpå... Endret 5. juli 2019 av solmåneogstjerner
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #3 Skrevet 5. juli 2019 Du er ikke "bak på" om du er jomfru som 21 åring...... Det er mer normalt enn du tror. Om du onanerer så kjenner du din egen kropp allerede. Nå handler det om å bli kjent med hans kropp. Ikke ha forventninger til første gangen, bare gjør det du føler er naturlig. Bruk god tid som hun over meg nevner, mye kos og kyssing, ta på hverandre osv. Om den traumatiske opplevelsen du hadde i barndommen er av seksuell karakter ville jeg også fortalt han om denne opplevelsen. Der kan være punkt som trigger eller gjør sexen vanskelig for deg som han må unngå å gjøre. Om du skulle freake ut under sexen er det også greit for han å vite hvorfor. Jeg skjønner at det kan være vanskelig å åpne opp om noe slikt, men du kan både skremme han og få han til å føle seg dårlig om han ikke vet om det på forhånd. Jeg husker min første gang, den var ganske fin. Jeg hadde ingen forventninger, visste bare at jeg hadde utrolig lyst på kjæresten min. Fremfor å grue meg til sexen så gledet jeg meg ordentlig, og det var jeg som tok initiativ. Vi brukte tid på forspill, jeg var våt nok slik at det ikke ble tørt og ekkelt. Han hadde i tillegg stor penis så det var noe sårt i begynnelsen, men skjeden er elastisk som bare juling så det går seg til. Om du derimot er anspent og nervøs kan du spenne musklene uten at du selv er klar over det og da blir det bare vondt. Anonymkode: 61db0...faf
Gjest Familytree Skrevet 5. juli 2019 #4 Skrevet 5. juli 2019 Its normal to be a virgin at that age, i am too and it doesnt matter to me. You have got to work on trying new things that make you confortable and step aside your fears first. Once you worked that, you can work with your partner, as old as he is, he has to understand that you are not prepared
Gjest Familytree Skrevet 5. juli 2019 #5 Skrevet 5. juli 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er ikke "bak på" om du er jomfru som 21 åring...... Det er mer normalt enn du tror. Om du onanerer så kjenner du din egen kropp allerede. Nå handler det om å bli kjent med hans kropp. Ikke ha forventninger til første gangen, bare gjør det du føler er naturlig. Bruk god tid som hun over meg nevner, mye kos og kyssing, ta på hverandre osv. Om den traumatiske opplevelsen du hadde i barndommen er av seksuell karakter ville jeg også fortalt han om denne opplevelsen. Der kan være punkt som trigger eller gjør sexen vanskelig for deg som han må unngå å gjøre. Om du skulle freake ut under sexen er det også greit for han å vite hvorfor. Jeg skjønner at det kan være vanskelig å åpne opp om noe slikt, men du kan både skremme han og få han til å føle seg dårlig om han ikke vet om det på forhånd. Jeg husker min første gang, den var ganske fin. Jeg hadde ingen forventninger, visste bare at jeg hadde utrolig lyst på kjæresten min. Fremfor å grue meg til sexen så gledet jeg meg ordentlig, og det var jeg som tok initiativ. Vi brukte tid på forspill, jeg var våt nok slik at det ikke ble tørt og ekkelt. Han hadde i tillegg stor penis så det var noe sårt i begynnelsen, men skjeden er elastisk som bare juling så det går seg til. Om du derimot er anspent og nervøs kan du spenne musklene uten at du selv er klar over det og da blir det bare vondt. Anonymkode: 61db0...faf Agree
Gjest Familytree Skrevet 5. juli 2019 #7 Skrevet 5. juli 2019 One advise, tell him first what you want him to do and then ask him the same. You will do it fine, just you dont have to put too much expectation on the moment. It is totally natural and maybe boring, it depends on both, i hope you have a happy and jouyful life
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå