Gå til innhold

Putte mat i fitta

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenner veldig på videoer hvor mannen putter agurk, mat, melk, brus i fitten til dama og dermed spiser det, og bare leker med fitta! 

Har noen prøvd dette?🙈 erfaring? Hvordan var det?

Anonymkode: 1ccea...512

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Matvarer har ingenting der å gjøre. Du kan prøve å spise soppinfeksjonen som dama får etter noe sånt. Velbekomme.

Anonymkode: 90a2e...1f8

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Den gjør uansett mest nytte utenpå, sånn når det kommer til seksuell nytelse.

Anonymkode: decab...16c

Skrevet (endret)

Bare en banan og agurk som dildo da jeg var tenåring. Var ikke gammel nok til å kjøpe dildo

Endret av smalls
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Matvarer har ingenting der å gjøre. Du kan prøve å spise soppinfeksjonen som dama får etter noe sånt. Velbekomme.

Anonymkode: 90a2e...1f8

Kan steke soppen på panna 😂

Anonymkode: 9ee8b...6dc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Æsj! Matvarer har ingenting i dotten å gjøre!

Anonymkode: 0973c...8c4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk senest i forgårs x antall orgasmer til en video av ei dame som onanerte med en agurk.... Haha, er et eller annet med det. Er kvinne selv og eksperimenterte med både gulrot, agurk, pølser osv når jeg var i tidlig tenåra. Hormoner ass. :P 

Anonymkode: 87335...183

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk senest i forgårs x antall orgasmer til en video av ei dame som onanerte med en agurk.... Haha, er et eller annet med det. Er kvinne selv og eksperimenterte med både gulrot, agurk, pølser osv når jeg var i tidlig tenåra. Hormoner ass. :P 

Pølse? Det er vel nesten både dyresex og nekromanti på en gang 😂 Neida, tennåringer gjør mye rart.

Anonymkode: 1a485...33a

• Liker 5
Gjest Familytree
Skrevet

Wow jeg har aldri hør om det

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Pølse? Det er vel nesten både dyresex og nekromanti på en gang 😂 Neida, tennåringer gjør mye rart.

Anonymkode: 1a485...33a

Haha, ja var ikke måte på. Stjal en tykk stekespade også fra skuffen hjemme og brukte enden på den. Haha huff. :P 

AnonymBruker
Skrevet

Det rareste jeg har sett en dame putte i fitta var en svær baguette. 

Anonymkode: ceb67...95b

AnonymBruker
Skrevet

Husker jeg så et show i Bangkok. Hvor en dame på scenen skøyt golfballer ut av musa, røykte sigaretter med musa og tok imot flyvende bananer med musa. 

Anonymkode: cbc82...b05

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med morrabrø', noen som har prøvd det? Funka det?

Anonymkode: 2f399...70f

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva med morrabrø', noen som har prøvd det? Funka det?

Anonymkode: 2f399...70f

Litt vel incestiøst, men mårrabrød kan en jo alltids prøve!

Skrevet
34 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Litt vel incestiøst, men mårrabrød kan en jo alltids prøve!

.......

Skrevet
Akkurat nå, Bassen skrev:

.......

......

Skrevet

Har hatt en fantasi om at hun tar sjokoladesaus på musa for at jeg skal slikke det bort..

Men etter å ha lest her at dette medfører soppinnfeksjon m.m. Har jeg bestemt meg for å glemme hele fantasien. Vil ikke påføre henne noe slikt 😳

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min sprutet champagne inn og drakk det/sugde det ut. Faktisk deilig at det boblet inni der 😉

Har også blitt helt sjokoladesaus på og fått det slikket (halvveis) av. Det ble bare gris...

Anonymkode: 631f3...883

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Geojak skrev:

Har hatt en fantasi om at hun tar sjokoladesaus på musa for at jeg skal slikke det bort..

Men etter å ha lest her at dette medfører soppinnfeksjon m.m. Har jeg bestemt meg for å glemme hele fantasien. Vil ikke påføre henne noe slikt 😳

På musa går nok mye bedre enn å ha det oppi vaginaen. Bare hold deg til utsiden av sakene så er du nok good to go.

Anonymkode: fa69e...7ad

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og partneren min har prøvd både squash, agurk, banan, gulrot og aubergine men bruker alltid kondom over den. Etterpå kan mannen spise det. 5 om dagen er sundt😋

Anonymkode: 2adbf...b32

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...