AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #1 Skrevet 5. juli 2019 Vært på farta hver dag. Møtt kjente og ukjente. Likevel, så føler jeg meg litt ensom nå i ferien. Bare en følelse. Flere som føler litt sånn å sommeren? Ser familier i dyreparken osv, og savner. El kanskje litt selv noen å dele disse aktivitetene med barna, sammen med. Good klem :-) Anonymkode: 5f25a...eff 3
addict Skrevet 5. juli 2019 #2 Skrevet 5. juli 2019 Kjente på samme følelse da jeg var alene. Spesielt på sydentur, selv om jeg var med andre i familien min. Sender klem 😊 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #3 Skrevet 5. juli 2019 Delt glede er dobbel glede, delt sorg er halv sorg. Christoph August Tiedge Anonymkode: ad117...5f5 5
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #4 Skrevet 5. juli 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Delt glede er dobbel glede, delt sorg er halv sorg. Christoph August Tiedge Anonymkode: ad117...5f5 Jaja, men så slipper man sexmaset da 🤣 Aldri så vondt at det ikke er godt for noe! Anonymkode: b0a5a...dfb 9
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #5 Skrevet 5. juli 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jaja, men så slipper man sexmaset da 🤣 Aldri så vondt at det ikke er godt for noe! Anonymkode: b0a5a...dfb Enig Anonymkode: 2d294...577 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #6 Skrevet 5. juli 2019 45 minutter siden, AnonymBruker said: El kanskje litt selv noen å dele disse aktivitetene med barna, sammen med. Anonymkode: 5f25a...eff Tror det er vanlig å savne og gjør det selv. Men man får i hvert fall dele gleden med barna. Anonymkode: ac4f3...936
Gjest Juks Skrevet 5. juli 2019 #7 Skrevet 5. juli 2019 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Flere som føler litt sånn å sommeren? Ja, føler litt på ensomhet på sommeren. Familien og venner bortreist. Lite folk på jobb. Oppsøker det jeg ønsker å oppsøke, men det føles likesom ikke "riktig". Men samtidig, så er det en avslappet og god følelse også. Når man bare klarer å finne roen selv
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #8 Skrevet 5. juli 2019 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jaja, men så slipper man sexmaset da 🤣 Aldri så vondt at det ikke er godt for noe! Anonymkode: b0a5a...dfb Det tenker jeg hver gang jeg savner ungene fordi de er hos far😅 Har vært alene hele uka. Har ferie, men har holdt meg opptatt med å rydde og organisere hele leiligheten😃 Savner så klart ungene, men vet de har det kjekt på ferietur. Anonymkode: 0029c...0bf 3
snoren Skrevet 5. juli 2019 #9 Skrevet 5. juli 2019 Du får skaffe deg en tinder da, hilsen en annen alenemor. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #10 Skrevet 5. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vært på farta hver dag. Møtt kjente og ukjente. Likevel, så føler jeg meg litt ensom nå i ferien. Bare en følelse. Flere som føler litt sånn å sommeren? Ser familier i dyreparken osv, og savner. El kanskje litt selv noen å dele disse aktivitetene med barna, sammen med. Good klem 🙂 Anonymkode: 5f25a...eff Jeg er alenemor. Var ensom før, litt sånn som du beskriver her. Men nå er det å være alene et valg. Synes det er så deilig å slippe å forholde meg til forpliktelser og hele tiden ha en mann rundt meg. Nei takk, det orker jeg ikke. Godt å ha styringen på oppdragelsen til barna også. Anonymkode: 9c3ac...d0c 4
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #11 Skrevet 5. juli 2019 53 minutter siden, snoren skrev: Du får skaffe deg en tinder da, hilsen en annen alenemor. Hør på ho het du... hun har erfaring.alenemødre er de som er enklest å hooke opp til engangsknull 😃 Anonymkode: 60dad...146
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #12 Skrevet 5. juli 2019 1 time siden, snoren skrev: Du får skaffe deg en tinder da, hilsen en annen alenemor. Har du tinder selv? Lurer på hva slags erfaring andre alenemødre har med det. Begynner å få litt lyst til å prøve. Hilsen enda en annen alenemor. Anonymkode: 14b68...d11
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #13 Skrevet 5. juli 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hør på ho het du... hun har erfaring.alenemødre er de som er enklest å hooke opp til engangsknull 😃 Anonymkode: 60dad...146 Det skal jeg love deg at ikke alle er😊 Æsj. Anonymkode: 14b68...d11
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #14 Skrevet 5. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har du tinder selv? Lurer på hva slags erfaring andre alenemødre har med det. Begynner å få litt lyst til å prøve. Hilsen enda en annen alenemor. Anonymkode: 14b68...d11 Jeg kan bare bekrefte min erfaring. Alenemødre er de enkleste å få til sengs. Så ja... tinder er veien å gå. Anonymkode: 60dad...146
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #15 Skrevet 5. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det skal jeg love deg at ikke alle er😊 Æsj. Anonymkode: 14b68...d11 Ikke alle nei... men på generelt grunnlag stemmer dette. Anonymkode: 60dad...146
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #16 Skrevet 5. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan bare bekrefte min erfaring. Alenemødre er de enkleste å få til sengs. Så ja... tinder er veien å gå. Anonymkode: 60dad...146 Men hvis man ikke er interessert i det, så er ikke tinder veien å gå? Greit å vite på forhånd. Kan gå så langt som å si at engangsknull byr meg imot. Anonymkode: 14b68...d11
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #17 Skrevet 5. juli 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvis man ikke er interessert i det, så er ikke tinder veien å gå? Greit å vite på forhånd. Kan gå så langt som å si at engangsknull byr meg imot. Anonymkode: 14b68...d11 På tinder finnet du to type mennesker. De som er ute etter sex, og de som et desperat etter å få seg en partner... Anonymkode: 60dad...146
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #18 Skrevet 5. juli 2019 3 hours ago, AnonymBruker said: Jaja, men så slipper man sexmaset da 🤣 Aldri så vondt at det ikke er godt for noe! Anonymkode: b0a5a...dfb Huff, er det virkelig så negativt å ville ha sex da 😞 At det oppfattes som mas Anonymkode: 0fe70...d74
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #19 Skrevet 5. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ikke alle nei... men på generelt grunnlag stemmer dette. Anonymkode: 60dad...146 Jeg kjenner mange alenemødre, er en selv. Ingen av oss er desperate etter ONS. Anonymkode: 31bc6...a0a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå