AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #21 Skrevet 5. juli 2019 Forhåpentligvis og mest sannsynlig er det ikke noe farlig i det hele tatt, men har ikke fått noe skade mot stede tidligere, aldri noe brudd eller harde slag eller dett på siden der. Er bare 23 så syntes det var underlig med en plutselig ny kul akkurat der. ringer lege mandag så får jeg avklart hva deg er, og prøve og ikke bekymre meg før den tid. takk for alle svar 😁 Ønsker alle en god helg og god sommer 🥰 Anonymkode: 6b9ba...db4 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #22 Skrevet 5. juli 2019 Dersom du ikke får ro, kontakt legevakt. Si at det engster deg Anonymkode: c0c8b...378
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #23 Skrevet 9. juli 2019 Jeg lurer på om Tråd-starter her faktisk har vært i kontakt med noen enda... Anonymkode: 95d6a...858
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #24 Skrevet 9. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer på om Tråd-starter her faktisk har vært i kontakt med noen enda... Anonymkode: 95d6a...858 Jeg var hos legen igår og var på røntgen idag, så nå må jeg bare vente på svar. Legen viste ikke hva det kunne være siden jeg ikke har detti eller slått meg. Holder tråden oppdatert ettersom svar kommer. ts Anonymkode: 6b9ba...db4 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #25 Skrevet 9. juli 2019 På 5.7.2019 den 19.08, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 6b9ba...db4 Har du kjent på kravebeinet på den andre siden? Det skal være en liten bulk på knokkelen (beinet) i det området, jeg har en på høyre side og en på vestre side, det er helt normalt. Du har nok bare ikke lagt merke til den før. Anonymkode: d0142...1d9
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #26 Skrevet 9. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du kjent på kravebeinet på den andre siden? Det skal være en liten bulk på knokkelen (beinet) i det området, jeg har en på høyre side og en på vestre side, det er helt normalt. Du har nok bare ikke lagt merke til den før. Anonymkode: d0142...1d9 Jeg har kjent og jeg vet at kulen ikke har vært det tidligere. Legen mente også at noe var som det ikke skal være, så er nok ikke noe som har vært her hele tiden nei. ts Anonymkode: 6b9ba...db4
Manni30årene Skrevet 23. mars 2021 #28 Skrevet 23. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 9.7.2019 den 23.06): Håper det beste❤️ Anonymkode: c0c8b...378 Hei du! Opprettet en konto her nå for p spørre deg om utfallet? Ser dette er en stund siden. Jeg har fått noe jeg mener er HELT likt dette som deg. En type kul på kragebenet, hvor også resten av høyre krageben er større og mer ujevn enn venstre som er helt «glatt» og fin og normal. Jeg har heller ikke knekt noe, slått meg, bært noe tungt ol. Legen min visste heller ikke hva dette var. Skulle på røntgen forrige uke, så streiket maskinen deres og nå må den repareres først (typisk). Men fant du ut hva dette var i ditt tilfellet? Kanskje jeg også får roet meg litt.
aannaemiilie Skrevet 23. mars 2021 #29 Skrevet 23. mars 2021 Hei. Jeg fikk svar på røntgen og det dem sa var at jeg hadde en bøy i skjelettet. For meg hørtes det bare merkelig ut, men jeg fikk ikke noen andre svar enn det og måtte slå meg til ro med den. Men den har ikke blitt noe større/mindre, og heller ikke noe vond. Men den bekymrer meg fortsatt litt og jeg kjenner på den støtt og stadig.. ts
aannaemiilie Skrevet 23. mars 2021 #30 Skrevet 23. mars 2021 Manni30årene skrev (1 time siden): Hei du! Opprettet en konto her nå for p spørre deg om utfallet? Ser dette er en stund siden. Jeg har fått noe jeg mener er HELT likt dette som deg. En type kul på kragebenet, hvor også resten av høyre krageben er større og mer ujevn enn venstre som er helt «glatt» og fin og normal. Jeg har heller ikke knekt noe, slått meg, bært noe tungt ol. Legen min visste heller ikke hva dette var. Skulle på røntgen forrige uke, så streiket maskinen deres og nå må den repareres først (typisk). Men fant du ut hva dette var i ditt tilfellet? Kanskje jeg også får roet meg litt. Håper du fikk svaret over, fikk ikke til og legge til spørsmålet ditt på første svaret mitt.. hold meg gjerne oppdatert på hva svaret ditt blir fra røntgen
Manni30årene Skrevet 23. mars 2021 #31 Skrevet 23. mars 2021 OK. Tenker at du bare kan slå deg til ro med dette! Min er lik nå, ingen smerter, kjennes bare ut som benet og lik str. Det skal utrolig mye til for at det er noen alvorlig, og har de ikke funnet noe på røntgen så er det heller ikke noe som er alvorlig. Jeg hadde vært storfornøyd med et slikt svar, og håper faktisk på det samme! Man tenker alle kreft hele tiden, og HADDE det vært dette, hadde de sett dette på røntgen uten problemer. Slapp av å nyt livet, du er frisk!☺️ Jeg holder deg oppdatert med mitt svar også.
aannaemiilie Skrevet 23. mars 2021 #32 Skrevet 23. mars 2021 Manni30årene skrev (17 minutter siden): OK. Tenker at du bare kan slå deg til ro med dette! Min er lik nå, ingen smerter, kjennes bare ut som benet og lik str. Det skal utrolig mye til for at det er noen alvorlig, og har de ikke funnet noe på røntgen så er det heller ikke noe som er alvorlig. Jeg hadde vært storfornøyd med et slikt svar, og håper faktisk på det samme! Man tenker alle kreft hele tiden, og HADDE det vært dette, hadde de sett dette på røntgen uten problemer. Slapp av å nyt livet, du er frisk!☺️ Jeg holder deg oppdatert med mitt svar også. Tusen takk for hyggelig svar😊 Jeg skal prøve og slå meg til ro med det og at om det ikke gir andre plager er det nok ingenting 😃👍 Lykke til på røntgen og oppdater om svar 😊
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #33 Skrevet 30. mai 2021 Manni30årene skrev (På 23.3.2021 den 15.50): OK. Tenker at du bare kan slå deg til ro med dette! Min er lik nå, ingen smerter, kjennes bare ut som benet og lik str. Det skal utrolig mye til for at det er noen alvorlig, og har de ikke funnet noe på røntgen så er det heller ikke noe som er alvorlig. Jeg hadde vært storfornøyd med et slikt svar, og håper faktisk på det samme! Man tenker alle kreft hele tiden, og HADDE det vært dette, hadde de sett dette på røntgen uten problemer. Slapp av å nyt livet, du er frisk!☺️ Jeg holder deg oppdatert med mitt svar også. Hvordan gikk det? Oppdaget nettopp en kul på kragebenet mitt... Anonymkode: edf0f...db0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå