Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky
Skrevet

Noen som har hørt om dette? Jeg så Hide and Seek på kino. En venninne så den også, og da vi diskuterte filmen, fant vi ut, at den sluttet forskjellig! Altså to forskjellige versjoner av slutten. (Jada, er helt sikker på at vi så samme film :ler: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg satt i grunn ikke igjen med en bastant feeling av hva som egentlig var greia, så kom igjen og forklar.

Gjest Formosiss
Skrevet

Ja, det er to slutter.

Den ene slutter med at hun jenten ser ut til å leve lykkelig med damen, men egentlig er hun på en anstalt.

Den andre slutter med at man ser jenten og damen bo sammen, og at jenten tegner - de går ut for å gå på skolen, og man får se tegningen; jenten med to hoder.

Forskjellige kinoer viser de forskjellige sluttene, uavhengig av land/by.

Skrevet
Ja, det er to slutter.

Den ene slutter med at hun jenten ser ut til å leve lykkelig med damen, men egentlig er hun på en anstalt.

Den andre slutter med at man ser jenten og damen bo sammen, og at jenten tegner - de går ut for å gå på skolen, og man får se tegningen; jenten med to hoder.

Forskjellige kinoer viser de forskjellige sluttene, uavhengig av land/by.

Oi! Rimlig spesielt, da. Jeg så filmen med den siste slutten.

Gjest Spacegirl
Skrevet

Den versjonen jeg har lastet ned slutter med at jenta er på anstalt... Hmm... Noen som vet hvorfor det er laget to slutter?

Gjest lurven
Skrevet

jeg så den slutten der hun er på anstalt.

må jeg se den andre nå, har jeg gått glipp av noe

Gjest Formosiss
Skrevet

Jeg så den første slutten, og er rimelig skuffet - for jeg får ikke noe ut av den - ingen svar; var hun gal? Var det virkelig faren? Eller..?

Synes den andre slutten høres mye bedre ut, for da vet man jo i alle fall.

Gjest Rio ii
Skrevet

Såpass, det ante jeg ikke. Jeg så anstalt-slutten. Men siden jenta har to hoder på tegninga. Hun var litt loco? Men faren da?

Gjest Cerise
Skrevet

Også to slutter på butterfly effect, tydeligvis in for tiden! *Forvirra* :hoho:

Gjest Formosiss
Skrevet
Såpass' date=' det ante jeg ikke. Jeg så anstalt-slutten. Men siden jenta har to hoder på tegninga. Hun var litt loco? Men faren da?[/quote']

Hun tegnet et snilt hode og et ondt hode. Det var altså hun som gjorde alt, ikke faren.

Skrevet
Hun tegnet et snilt hode og et ondt hode. Det var altså hun som gjorde alt' date=' ikke faren.[/quote']

Hæ? Jeg så den slutten med tegninga... hun gjorde alt? Men du så jo hvor kokko faren var? Han var jo to forskjellige personer. Jeg så den slutten som at hun hadde arvet hans schizofreni, eller noe sånt, jeg... Eller er jeg helt på jordet nå.?.. :klø:

Gjest Formosiss
Skrevet

Oj, glemte å si at det var min konklusjon. Men dersom man ser nøye på filmen, er det en del ting med faren som overhodet ikke stemmer - han er på steder han ikke kan være; f.eks. episoden i kjelleren. Jenten går ned trappen, og innover i rommet - lyset går - og rett før det forsvinner ser og hører man noe som er der nede, og det sier hun er Charlie - men faren kommer jo ned trappen litt senere.. Så det er bare det jeg antar - at det faktisk er hun det er noe galt med.

Skrevet

Hmmm... Ja du sier noe der... merkelig. :-?

Skrevet

DEt var det jeg tenkte også..

Gjest GreenSky
Skrevet

Kult uansett... Filmer som en må tygge litt på, altså. :)

Skrevet

Men i den slutten hvor jenta er på asyl, er hun der fordi hun er syk da? Og hva skjedde med faren)))

helt forvirra jeg :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...