AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #1 Skrevet 5. juli 2019 Grunnen tilat jeg lurer på dette er fordi på de dagene hvor jeg faster så kan jeg ikke få i meg noen kalorier, men jeg vil gjerne bade i morgen så jeg lurte på dette... Anonymkode: 392c6...570
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #2 Skrevet 5. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Grunnen tilat jeg lurer på dette er fordi på de dagene hvor jeg faster så kan jeg ikke få i meg noen kalorier, men jeg vil gjerne bade i morgen så jeg lurte på dette... Anonymkode: 392c6...570 Skal du spise innsjøen? Anonymkode: c3d52...40c 9
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #3 Skrevet 5. juli 2019 Bare hvis du drikker den og spiser innholdet. Ellers vil det virke slankende, fordi bading i kaldt vann reduserer kroppstemperaturen, og du forbruker kalorier for å varme deg opp igjen. Anonymkode: 563b8...120 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #4 Skrevet 5. juli 2019 Hadde vært mer bekymret for tarmbakterier, enn kalorier.. Anonymkode: 89fe0...7c2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #5 Skrevet 5. juli 2019 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal du spise innsjøen? Anonymkode: c3d52...40c TS: Nei, men det er sånn at jeg må hoppe ut og da kan jeg huske fra tidligere at jeg alltid får slukt litt vann.. ok, jeg spør forrdi jeg er dum da.. Anonymkode: 392c6...570
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #6 Skrevet 5. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: TS: Nei, men det er sånn at jeg må hoppe ut og da kan jeg huske fra tidligere at jeg alltid får slukt litt vann.. ok, jeg spør forrdi jeg er dum da.. Anonymkode: 392c6...570 Det er ikke kalorier i vann. Anonymkode: c3d52...40c 1
solmåneogstjerner Skrevet 5. juli 2019 #7 Skrevet 5. juli 2019 Hvis du skulle få i deg et lite usynlig insekt eller noe slikt så blir det kanskje 1/20-del av en kalori. Best å la være å bade tror jeg... 3
Papirfly Skrevet 5. juli 2019 #8 Skrevet 5. juli 2019 Kjære trådstarter, Jeg må dessverre stenge tråden din med bakgrunn i at vi ikke kan vite hvilken kompetanse som ligger bak svarene du vil få. Vi kan ikke passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg eller andre i en sårbar situasjon. Vi anbefaler også at du tar kontakt med din fastlege for å få en profesjonell oppfølging og/eller svar på spørsmålene dine. Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og nettjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym. Med vennlig hilsen, Papirfly, mod.
Anbefalte innlegg