Gå til innhold

E-post til kundeservice - TrumfVisa?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har lett og lett, men finner bare et telefonnummer som de viser til. Har de virkelig ikke en måte man kan ta kontakt på uten å ringe, som f.eks. e-post eller via et skjema av noe slag? De har også en postadresse som de viser til. Er det virkelig mulig i 2019 å ha et såpass snodig kundeservicessystem? Jeg skjønner det bare ikke helt.

Anonymkode: ae9ef...fef

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har lett og lett, men finner bare et telefonnummer som de viser til. Har de virkelig ikke en måte man kan ta kontakt på uten å ringe, som f.eks. e-post eller via et skjema av noe slag? De har også en postadresse som de viser til. Er det virkelig mulig i 2019 å ha et såpass snodig kundeservicessystem? Jeg skjønner det bare ikke helt.

Anonymkode: ae9ef...fef

Noen snodige folk/kundeservicer vil ha en telefon med spørsmål om epostadresse. Hvorfor må gudene vite, men jeg antar dette skyldes at de vil begrense epostmengden inn. 

Entercard hjelper det heller ikke å finne eller å sende epost til. Når jeg skulle slette et kredittkort de har kastet etter meg, så måtte jeg ringe, stå en time i kø osv....

Anonymkode: f68aa...96f

Skrevet

Det er DNB som administrerer dette kortet, prøv å ta en chat med de på DNB.no?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...