Gå til innhold

Om dine foreldre eller svigerforeldre hadde vunnet 100 mill...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde du forventet noe da? Hvor mye eventuelt?

Anonymkode: 00c2f...1bf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så klart 😂 kunne no delt noen millionær på meg 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 2711f...868

• Liker 2
Skrevet

Hadde såklart håpet at det dryppet litt på meg, og det vet jeg det hadde også. Akkurat som det ville gjort på dem, dersom jeg hadde vunnet en slik sum. Jeg hadde ikke forventet noen spesifikk sum, bare vært takknemlig for det jeg fikk. Hadde det vært meg som vant hadde jeg først og fremst sørget for å gjøre alle i nær familie gjeldfrie, og sørget for at alle eide egen bopel og bil.

• Liker 6
Skrevet

Jeg hadde ikke forventet og fått noe som helst.

Men nå vet jeg at mamma hadde gitt meg og mine søsken noe om hun hadde vunnet 100 millioner. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke foventet, men ja 100 mill er MYE penger så jeg hadde håpet i så tilfelle at det hadde dryppet litt på meg og mine

Anonymkode: 51fe3...1cf

AnonymBruker
Skrevet

Det politisk korrekte ville sikkert vært å si at man ikke forventer noe som helst, men den ærlige versjonen er at selvfølgelig hadde jeg forventet at det dryppet litt på meg. Ikke nødvendigvis masse, men i alle fall noe. Siden jeg er mine foreldres eneste barn ville jeg håpt på en pengegave; kanskje en million eller noe i kontanter (ja, jeg vet jeg må skatte), eller litt ekstra hjelp til huslånet. Vi er en familie som elsker å gi gaver, til enhver anledning, og de har alltid vært sjenerøse. 

Svigers har jeg ingen rett til å forvente noe som helst av, selv om jeg hadde håpet på litt mindre gjerrigknarktendenser. De er IKKE glade i å gi gaver, og gjør hva som helst for å slippe, til tross for at de på ingen måte har en anstrengt økonomi. Men det kunne jo være koselig å få en egen bok til jul, og ikke en pocketbok på deling mellom mannen min og meg, og som er signert av forfatteren med hilsning kun til mannen min. Eller et reklamehåndkle fra apoteket som de har fått fordi de har handlet for et visst antall kroner. 

Anonymkode: 7ff2b...0ce

• Liker 5
Skrevet

Jeg har hverken foreldre eller svigerforeldre i live, så jeg må nok klare meg selv så godt jeg kan.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Arabella skrev:

Jeg har hverken foreldre eller svigerforeldre i live, så jeg må nok klare meg selv så godt jeg kan.

Du er høyt elsket like fullt. 

Anonymkode: 701f7...f7a

• Liker 3
Skrevet

Nei. Jeg forventer ikke å få andres penger.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du er høyt elsket like fullt. 

Så hyggelig sagt! :blomst:

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Arabella said:

Signerer 70f7....f7a ❤️ 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet at jeg ville fått noe, akkurat som de vet at de ville fått noe hvis jeg vant. Jeg har ikke svigerforeldre da, så det er foreldrene mine jeg mener :) 

Anonymkode: 7d7d3...8dc

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Slaskete Maskot skrev:

Signerer 70f7....f7a ❤️ 

Oi, så koselig. Har jeg en hemmelig beundrer?

Skrevet
Just now, Arabella said:

Oi, så koselig. Har jeg en hemmelig beundrer?

;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde forventet at mine foreldre ville hjulpet meg med boligkjøp. Jeg har kun studielån som gjeld, eier verken hus eller bil, men har en del EK. Så jeg ville blitt lei meg og tenkt at de var grådige om de ikke kunne hjulpet meg med et par millioner 😂 Hadde selvsagt forventet at de gjorde det samme for mine to søsken. Alt annet (nedbetaling av studielån, kjøp av større og mer fancy hus / leilighet, reise, bil etc.) hadde bare vært en bonus. 

Hadde forventet at svigerforeldre ville gjort det samme for samboeren min - hvis ikke hadde jeg fått et veldig dårlig inntrykk av dem. Men hadde absolutt ikke forventet at jeg fikk noe direkte fra dem, som at de skulle spandert en ferie. Hadde også forventet at jeg fikk kjøpe meg inn i leiligheten til samboer.

Anonymkode: f1a24...f68

Skrevet

Da hadde ikke jeg personlig forventet noe som helst. Men håper inderlig at de hadde satt av litt til sine barnebarn og oldebarn til fremtiden.

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Arabella skrev:

😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde mine foreldre vunnet, hadde min søster fått så det monnet og jeg kun vitterlig beskjed om det. Hadde mine svigerforeldre vunnet, hadde de delt størsteparten med barn og familie. 

Anonymkode: ac440...49e

AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du forventet noe da? Hvor mye eventuelt?

Anonymkode: 00c2f...1bf

Hadde ikke forventet en krone. Alt annet ville vært bonus. 

Anonymkode: 7157f...d90

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hadde ikke forventet en krone. Alt annet ville vært bonus. 

Bør vel føye til, hadde jeg vunnet 100 millioner så hadde jeg ikke sagt det til noen andre enn samboer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...