Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om de selger en saltvannsspray på lookfantastic?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minst en. Har selv en fra Wella jeg har bestilt derfra,ocean spritz.

Skrevet

finner den ikke....

Skrevet

Thank you!!! :)

Gjest Anonymous
Skrevet

hva gjør saltvannsspray? noe jeg trenger tro? :roll::)

Gjest siri piri
Skrevet

Det var en tråd om saltvannsspray her forleden.. og jeg tror aldri det helt kom frem om dette sliter på håret eller ikke? Noen som vet? Sorry hvis jeg sporer av tråden her.

Gjest Gjesta
Skrevet
Det var en tråd om saltvannsspray her forleden.. og jeg tror aldri det helt kom frem om dette sliter på håret eller ikke? Noen som vet? Sorry hvis jeg sporer av tråden her.

Hvis den virkelig inneholder salt, og ikke bare kalles "saltvannsspray", er det nok stor fare for at den sliter på håret, ja, siden salt trekker ut fuktigheten. Men jeg antar at så lenge du pleier håret ordentlig ellers, kan ikke litt slik spray i ny og ne skade.

Gjest Étoile
Skrevet

Kjøpte min uten å sjekke innholdet, viser seg at den inneholder både salt og alkohol. Ingen vidunderkur for håret akkurat. :wink: Glad min var billig (HM), for den kommer for det meste til å stå ubrukt...

Gjest Cerise
Skrevet

Kjøpte min uten å sjekke innholdet, viser seg at den inneholder både salt og alkohol. Ingen vidunderkur for håret akkurat. :wink: Glad min var billig (HM), for den kommer for det meste til å stå ubrukt...

Har denne fra H&M jeg også.liker den kjempegodt! har ikke merket noe på håret enda, håper ikke jeg gjør det heller..

Skrevet

Jeg har brukt Wella Oceanspritz lenge, har ikke merket noe enda, og jeg bruker hverken balsam, kurer eller annet for å pleie håret, det har jeg aldri hatt behov for.

Gjest Gjesta
Skrevet

Har denne fra H&M jeg også.liker den kjempegodt! har ikke merket noe på håret enda, håper ikke jeg gjør det heller..

Jeg har også denne, men bruker den minimalt lite. Den ser ikke fin ut på mitt normale fall, men idag har jeg bølger, så nå funker den fint.

Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg har brukt Wella Oceanspritz lenge' date= har ikke merket noe enda, og jeg bruker hverken balsam, kurer eller annet for å pleie håret, det har jeg aldri hatt behov for.

Men den er et tofase-produkt som må ristes sammen, ikke sant? Da inneholder den jo også pleiestoffer for håret, og sliter sikkert mindre.

Gjest Anonymous
Skrevet

Regner med at man skal ha den i vått har, men har noen prøvd den i tørt/halvtørt hår? :oops:

Gjest Gjesta
Skrevet
Regner med at man skal ha den i vått har' date=' men har noen prøvd den i tørt/halvtørt hår? :oops:[/quote']

Blir ekkelt og sprøtt. :-?

Skrevet

Nei, ikke noe tofaseprodukt. Visste ikke at Wella hadde to typer, denne er blå.

Gjest Gjesta
Skrevet

Nei, ikke noe tofaseprodukt. Visste ikke at Wella hadde to typer, denne er blå.

Da blander jeg sikkert sammen med noe annet.

Gjest Anonymous
Skrevet

John Frieda har en tofasa spray,den lukter litt kokos .Blir ikke så stivt som Wella sin. Har prøvdt begge.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har veldig langt, slett hår og ble veldig glad da jeg oppdaget saltvannsspray sist sommer! Endelig noe som kunne forvandle mitt pinnerette hår til sexy heksehår. Det gikk greit en stund, men så slo håret seg helt vrangt!

Tørt som høy og flokete. Måtte gjøre intensiv kuring i flere uker.

Konklusjon: greit å bruke en gang i blant, men aldri over hver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...