Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Andre som skal jobbe hele helga? Tar gjerne imot tips til å tenke positivt. Skal jobbe ikveld, morgen og søndag - pluss mandag og tirsdag. Ferie uka etter. Alle har jo ferie nå! 😭😭😭

Anonymkode: e6b59...5ec

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal også jobbe denne helgen 😕

Har dessverre ikke noe motiverende å si da jeg selv er ekstremt umotivert til å jobbe 😕 Men det er ikke fordi at «alle» andre har fri, men fordi at jeg er sliten og har mye smerter pga tungt arbeid 🥺

Anonymkode: 3bdec...132

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Andre som skal jobbe hele helga? Tar gjerne imot tips til å tenke positivt. Skal jobbe ikveld, morgen og søndag - pluss mandag og tirsdag. Ferie uka etter. Alle har jo ferie nå! 😭😭😭

Tenk på ferien om ikke så lenge. 

Jeg skal jobbe hele sommeren, ferie i slutten av august.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bit tennene sammen og tenk på Syria.

Anonymkode: f2417...358

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg skal også jobbe denne helgen 😕

Har dessverre ikke noe motiverende å si da jeg selv er ekstremt umotivert til å jobbe 😕 Men det er ikke fordi at «alle» andre har fri, men fordi at jeg er sliten og har mye smerter pga tungt arbeid 🥺

Samme her... Jobber i helse her, tungt arbeid. Ser ekstremt lite frem til dette. Noen er i syden, de fleste går ut i ferie nå. Folk sitter å koser seg og jeg må snart gå. Okei, jeg klager mye nå, men det er såå kjiiipt!!!!🙈🙈🙈🙈🙈

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, tenker at andre folk har det verre enn jeg. 😏

AnonymBruker
Skrevet

Tenk på ferien og alt det fine du skal gjøre da! Fem dager går fort! Vipps så er det over! Og unn deg selv noe godt disse dagene, om det er en god lunsj eller noe annet ☺️ Viktig med små ting å glede seg til! 

Anonymkode: 8ae36...cac

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det var jo et godt argument 🤥

Det er jo pga bl.a alle syrerne og andre såkalte flyktninger at vi nordmenn er nødt til å jobbe ræva av oss sånn at disse kan få trygd 🤬

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også til tider veldig lite motivert til å jobbe, uavhengig om det er ferietid eller ikke. Det jeg har funnet ut er at det er ikke jobben i seg selv som er problemet, men det å faktisk reise dit. Når jeg først er på plass, så er det egentlig helt greit å være der. Sånn har jeg det forøvrig også med trening, helt greit å trene, det er bare et ork å komme seg dit. Dørstokkmila 😂 

Anonymkode: 33394...ab8

Skrevet

Ja, det var jo et godt argument 🤥

Det er jo pga bl.a alle syrerne og andre såkalte flyktninger at vi nordmenn er nødt til å jobbe ræva av oss sånn at disse kan få trygd 🤬

Så du mener at hvis det ikke hadde kommet flyktninger, hadde TS ikke trengt å jobbe? Hun får jo ferie, bare ikke enda.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier alltid å være i veldig godt humør før ferien, nettopp fordi det snart er ferie. Hva med å telle ned dagene, og tenke på det du skal i ferien? Hvis sommerfuglene får gå og bygge seg opp,så bør jo det få opp både humør og motivasjon. 

Anonymkode: fc085...27d

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenk på ferien og alt det fine du skal gjøre da! Fem dager går fort! Vipps så er det over! Og unn deg selv noe godt disse dagene, om det er en god lunsj eller noe annet ☺️ Viktig med små ting å glede seg til! 

Anonymkode: 8ae36...cac

🙏🙏🤩

AnonymBruker
Skrevet

Syns det er litt deilig å jobbe når "alle andre" har fri jeg. Mindre pes på veiene og rolig generelt. Ikke er det noe særlig sommervær og gå glipp av heller. 

Anonymkode: 83a73...b86

AnonymBruker
Skrevet

Da har dere feil jobb. Jeg elsker jobben min. Det er så kjekt. Kunne tenke meg å droppe ferien. Har jobbehelg neste helg og bare gleder meg. 

Anonymkode: ea1bb...79b

AnonymBruker
Skrevet

Synes 8-16 er slitsomt, så helgen nekter jeg uansett. Må hente meg inn igjen, forstår ikke de som orker å jobbe slik hele livet. Man-fredags jaget. Er det rart folk tar selvmord?

Anonymkode: 41b6c...87f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...