Gå til innhold

Tips til formelle sko utenom pumps?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sitter stort sett på kontor. Pleier å bruke sandaler eller støvletter, men i år synes jeg det er så kaldt med sandaler.

Hender jeg må i diverse møter. Så må ha formelle sko, men synes det er godt å slippe høye hæler. Tips utenom ballerinasko, uten at man blir seende ut som en middelaldrende dame? Bruker stort sett penbukser.

Anonymkode: ae986...844

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ankelstøvletter/skoletter? 

Jeg har samme problem. Det finnes jo ikke sko som ikke er joggesko/tøysko/ballerina/har høye hæler, osv... Jeg har trålet alle skobutikker som finnes i Bergen, og har endt opp med at eneste alternativene er ankelstøvletter. 

Anonymkode: 331d7...ffa

Skrevet

Det er ikke helt sammenheng i det du skriver, du kan jo fint finne pumps uten høy hæl ;) 

AnonymBruker
Skrevet

Loafers eller brogues. 

Anonymkode: 1c799...809

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Missfitness skrev:

Det er ikke helt sammenheng i det du skriver, du kan jo fint finne pumps uten høy hæl ;) 

Hvor? Jeg har sett på Mani, Dinsko, Skoringen, Haaland sko, you name it... De har ikke sko uten høy hæl som ikke er kjerring, ballerina, eller for casual til bankjobben min... 

Skrevet

Pumps uten høy hæl er vel noe du finner nesten over alt. 

Ikke for casual sier du, men du sier også at du pleier å bruke sandaler? 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Missfitness skrev:

Pumps uten høy hæl er vel noe du finner nesten over alt. 

Ikke for casual sier du, men du sier også at du pleier å bruke sandaler? 

Jeg er ikke ts ;) Nei, jeg bruker ikke sandaler. 

Har du linker til noen av disse skoene? Jeg har lett over hele Bergen, og jeg finner ingen... 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke ts ;) Nei, jeg bruker ikke sandaler. 

Har du linker til noen av disse skoene? Jeg har lett over hele Bergen, og jeg finner ingen... 

Beklager det, ser det nå.. 

F eks har vel ecco ganske flate pumps (så det siden til eurosko). 

AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd unisa eller Tiger sine pumps? Unisa sine er mer behagelige, Tiger sine er finere (synes jeg :p).

Anonymkode: 1c799...809

AnonymBruker
Skrevet

gabor har mye behagelige pensko, som ikke er høye hæler

Anonymkode: 947ff...b99

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Missfitness skrev:

Beklager det, ser det nå.. 

F eks har vel ecco ganske flate pumps (så det siden til eurosko). 

Hm, de hadde noen under "flate sko", men det var vel mer ballerina (og et par kjerringsko)? Har vært i to rene ecco-butikker her i byn, og de har jo dårligere utvalg enn på nettsiden :s 

AnonymBruker
Skrevet

Vært på Lille vinkel og kikka?

Anonymkode: d3391...ae3

AnonymBruker
Skrevet

Nå er det jo veldig forskjellig hva folk mener er kjerring. 

Jeg syns disse kan passe bruken du spør etter, balerinaktig men ikke småpikeutseende, og greit med litt løft i hælen uten at det er høye hæler. https://www.eurosko.com/no/products/ara/ara-3116/?itemId=31166450

Mokansiner kan jo også være en ide, passer fint til det meste egentlig, noe ala disse https://www.clarks.co.uk/c/Griffin-Milly/p/26101101

Denne typen har jeg sett flere bruke til dressbukser hvis det kan være noe https://www.eurosko.com/no/products/stockholm-design-group/stockholm-design-group-2009-9acf608f/?itemId=36172022

Eller syns jeg sånne som dette kan være behagelige, de har en liten hæl, men ikke noe som gjør vondt å gå på eller krever balansekunnskapene i orden. Passer både skjørt og bukse https://www.eurosko.com/no/products/rieker/rieker-3619/?itemId=36192495

Anonymkode: 97049...020

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...