AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #1 Skrevet 5. juli 2019 Dere som jobber som det, hvordan utdannelse, erfaring har dere? Tenker spesielt på dere som jobber på sykehus. Jeg er selv utdannet vernepleier, men kunne tenkt meg en slik jobb! Anonymkode: 3b610...b92
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #2 Skrevet 5. juli 2019 Hei! Jeg er utdannet helsesekretær og har jobbet som det i over 10 år også har jeg litt videreutdanning i helseadministrasjon Anonymkode: c3f7f...0b0
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #3 Skrevet 5. juli 2019 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg er utdannet helsesekretær og har jobbet som det i over 10 år også har jeg litt videreutdanning i helseadministrasjon Anonymkode: c3f7f...0b0 TS: Kan det ha vært lettere før? Jeg har søkt på en del av disse stillingene, men har aldri blitt innkalt til intervju. Vet du hva dine medarbeidere med like stillinger er for noe? Klatret du forresten? Er det vanlig å starte i en "vanlig" helsesekretær- jobb i skranken og deretter jobbe seg oppover? Anonymkode: 3b610...b92
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #4 Skrevet 6. juli 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: TS: Kan det ha vært lettere før? Jeg har søkt på en del av disse stillingene, men har aldri blitt innkalt til intervju. Vet du hva dine medarbeidere med like stillinger er for noe? Klatret du forresten? Er det vanlig å starte i en "vanlig" helsesekretær- jobb i skranken og deretter jobbe seg oppover? Anonymkode: 3b610...b92 Jeg vet ikke hva som er vanlig. Jeg har akkurat startet opp i jobben så vet ikke hva de andre er utdannet som Anonymkode: c3f7f...0b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå