Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Enn venn har ordnet friends and family rabatt for meg. Jeg får et familiemedlem på besøk. Nå er denne vennen min kjenpesint på meg, hun er veldig ustabil og kan finne på mye rart. Så nå er spørsmålet mitt: kan hun hevne seg på meg ved å gå inn å a avbestille det rommet som er bestilt?? Livredd jeg nå, for at familiemedlemmet mitt skal miste rabatten sin. Blir veldig takknemlig for svar. Har ingen andre å spørre.. 

Anonymkode: 4617d...477

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er hun sint når det var hun som ordnet det?

Anonymkode: 07f82...44e

AnonymBruker
Skrevet

En venn har gjort deg en vennetjeneste, og nå har dere hatt en konflikt, og du er redd hun vil trekke tilbake tjenesten?

Anonymkode: f0c57...9a9

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er hun sint når det var hun som ordnet det?

Anonymkode: 07f82...44e

De har vel hatt en konflikt, eller kranglet, feks

AnonymBruker
Skrevet

Om hun avbestiller, så kan vel familiemedlemmet sove hos deg? eller ta en campinghytte, feks. 

Skrevet

Har du fått en bestillingsbekreftelse fra hotellet? Hvis ja plikter de å ære denne, og om din venn har avbestilt reservasjonen din kan det skape problemer for vedkommende. Kanskje greit å sjekke med hotellet selv om du har bekreftelse, så slipper familien din styret. Om du ikke har noe skriftlig fra hotellet kan du kontakte hotellet direkte for å sjekke at alt er i orden (når din venn ikke er der), og be om bekreftelse på mail.

Om reservasjonen er avbestilt kan du si at det er skjedd en feil, og det vil sannsynligvis gå fint å gjenopprette reservasjonen.

Om du trenger en unnskyldning for å ringe kan du be om stille rom, badekar eller noe annet familien hadde satt pris på. Er mange som ringer inn og spør om det hver dag, så virker ikke rart i det hele tatt. Å be om bekreftelse er også veldig vanlig, selv på F&F :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...