AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #1 Skrevet 5. juli 2019 Hei, Min baby på 7 måneder har begynt å våkne veldig mye på natten for å spise, gjerne opptil en gang i timen. Vi samsover og jeg har gitt han pupp når han vil. Jeg er nå inne på tanken om å legge han på eget rom og se om det blir bedre søvn av det. Noen erfaringer? Anonymkode: e2620...ef6
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #2 Skrevet 5. juli 2019 Gi han mer kvelds, så han ikke våkner av å være sulten. De har jo «økedøgn» etter en ikke lenger full ammer. Ikke for å øke produksjonen, men for å vokse og legge på seg. De vokser i rykk og napp, og den mengden mat dom var nok, er plutselig ikke det lenger. Anonymkode: 5be17...990
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #3 Skrevet 5. juli 2019 Følger denne! Og for min del kan jeg ikke gi mer til kvelds,rett og slett fordi hu gir tydelig tegn på metthet ( 10 mnd btw) Anonymkode: a71de...c52
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #4 Skrevet 5. juli 2019 Å legge barnet lenger unna mor, så han ikke kjenner lukten av puppen, kan hjelpe. Men det trenger jo ikke være helt inne på et annet rom. Du og mannen kan bytte plass i sengen, f.eks. Anonymkode: 636e4...a06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå