Gå til innhold

Vask av fliser

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har fliser på baderomsgulvet, hvordan vasker dere gulvet for å unngå «flekker» fra vannet?

Anonymkode: 8a8e3...65a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått flekker, og får de ikke bort, så jeg håper du får noen råd slik at jeg kan forebygge enda flere flekker.

Anonymkode: af186...a62

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg har fått flekker, og får de ikke bort, så jeg håper du får noen råd slik at jeg kan forebygge enda flere flekker.

Anonymkode: af186...a62

Altså, det er bare «flekker» etter vannet/moppen og går bort av seg selv etter noen dager. Men jeg skulle gjerne unngått at man ser at det er vasket pga disse flekkene, om det gir mening. Det føles skittent eller som at det er brukt en skitten mopp på en måte, uten at det er tilfellet. 

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp en fin skurepad på Jernia. Den er kjempefin på vanskelige flekker.

Anonymkode: c6b50...4ef

AnonymBruker
Skrevet

Du må tørke gulvet hvis du bruker såpass med vann at det blir flekker. Jeg bruker bare fuktig mopp.

Anonymkode: cb6e4...f9d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker fuktig mikrofiber-mopp, og har aldri hatt skjolder etter vasking av flisene. 
De eneste stedene hvor jeg kan få litt flekker på flisene er rundt og under der hvor håndkle til håndvask henger, det tørker jeg enkelt bort med en fuktig klut. 

Anonymkode: 26587...b6d

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Du må tørke gulvet hvis du bruker såpass med vann at det blir flekker. Jeg bruker bare fuktig mopp.

Anonymkode: cb6e4...f9d

Bruker også bare en fuktig mopp, men lurer på om jeg bør investere i en mikrofibermopp som foreslått nedenfor :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...