Tiuren Skrevet 5. juli 2019 #1 Del Skrevet 5. juli 2019 Vi har i siste liten bestemt oss for å reise på campingferie i Danmark, med telt.... For noen dager kan det nok være greit, men blir nok kombinert med hotel ved behov. Er det noen som vet om en campingplass de kan anbefale? Helst med basseng og gåavstand til sandstrand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #2 Del Skrevet 5. juli 2019 Sjekk ut campingplasser ved Rømø. Jeg bor aldri på camping i Danmark, siden jeg har familie der. Men Rømø er iallefall superfint område! Anonymkode: b002d...9e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 7. juli 2019 Forfatter #3 Del Skrevet 7. juli 2019 Skal sjekker Rømø. Er det ingen som har andre erfaringer å dele? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #4 Del Skrevet 7. juli 2019 Vi har bestilt noen netter på Skovlund camping. Ikke vært der før så har ingen erfaringer foreløpig, men det ser veldig fint ut for ungene der ihvertfall. Anonymkode: cc30d...eb9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #5 Del Skrevet 7. juli 2019 Vestbirk er det fint og veldig barnevennlig. Anonymkode: f13b6...aab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea Hokus Skrevet 10. juli 2019 #6 Del Skrevet 10. juli 2019 Rømø. Rett ved stranden. Alle butikkene i nærheten. Ved tyske grense (Flensburg ca 30 min. Hamburg er ca 2 timer), det går ferje til Sylt og, Kolding i Danmark er ca 1 time, Ribe (veldig koselig by ca 20 min) kjempe plass 👍 Mange gode spiseplasser i gåavstand fra camping. Anbefales 👌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå