AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #1 Skrevet 5. juli 2019 Noen som kan hjelpe meg med å skrive en bra søknad. Jeg har prøvd å få jobb i et halvt år uten hell. Og mener alt annet jeg gjør er riktig men kan være at søknaden ikke ser profesjonelt ut for sjefen.. Noen som vil hjelpe? Vet mange her inne som er veldig greie. Takk for at du tar deg tiden. God sommer. Anonymkode: 7469a...cdf
MalloryK Skrevet 5. juli 2019 #2 Skrevet 5. juli 2019 Jeg kan se over den, jeg har hjulpet mange på KG med det før. Send meg en pm 1
MalloryK Skrevet 5. juli 2019 #4 Skrevet 5. juli 2019 Jeg er fortsatt ledig. Jeg kunne nok fått referanser herfra, men det er så lenge siden. Jeg lover at jeg er god på dette. De fleste jeg har hjulpet med cv/søknad har fått intervju. Man må bare skille seg litt ut 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #5 Skrevet 5. juli 2019 3 timer siden, MalloryK skrev: Jeg kan se over den, jeg har hjulpet mange på KG med det før. Send meg en pm Hei og takk for svar.. vil du kanskje sende meg en privat melding.. så kan vi ta det der Anonymkode: 7469a...cdf
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #7 Skrevet 5. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hei og takk for svar.. vil du kanskje sende meg en privat melding.. så kan vi ta det der Anonymkode: 7469a...cdf Du er anonym, så hun kan ikke det, hun må vite brukernavnet ditt for å sende melding til deg. Anonymkode: 5cbd1...90b
MortenMinstelønn Skrevet 5. juli 2019 #8 Skrevet 5. juli 2019 Kjære Selskap AS Jeg ser i deres stillingsutlysning hva dere er på jakt etter i en ny ansatt. Ansett meg, så skal jeg hjelpe dere å finne den rette. Mvh Morten Minstelønn.
MalloryK Skrevet 5. juli 2019 #9 Skrevet 5. juli 2019 Jeg har fått flere PM fra folk. De spør om alt mulig. Hvordan kan jeg vite hvem som er TS egentlig?
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #10 Skrevet 5. juli 2019 Trådstarter hvem støtter deg og dine kvaliteter privat? Anonymkode: b0c64...1d1
MalloryK Skrevet 5. juli 2019 #11 Skrevet 5. juli 2019 Ok, jeg angrer på at jeg sa noe. Jeg har fått pm fra haugevis av medlemmer som trenger hjelp til andre ting. Jeg er ikke psykolog! Jeg ville bare hjelpe med jobb-søknader. Jeg melder meg ut. Ikke send meg flere pm 6
Gjest Optimo Skrevet 5. juli 2019 #12 Skrevet 5. juli 2019 (endret) 1 time siden, MalloryK skrev: Ok, jeg angrer på at jeg sa noe. Jeg har fått pm fra haugevis av medlemmer som trenger hjelp til andre ting. Jeg er ikke psykolog! Jeg ville bare hjelpe med jobb-søknader. Jeg melder meg ut. Ikke send meg flere pm Kan du hjelpe meg med å vaske badet? Sender deg en PM! Endret 5. juli 2019 av Guile
MalloryK Skrevet 5. juli 2019 #13 Skrevet 5. juli 2019 Er du galen. Haha. Men uansett. Jeg gir opp. Jeg ville så gjerne hjelpe TS med jobbsøknaden, men jeg ble nedrendt av andre som trengte hjelp med helt andre ting. Lykke til TS! 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #14 Skrevet 5. juli 2019 Akkurat nå, MalloryK skrev: Er du galen. Haha. Men uansett. Jeg gir opp. Jeg ville så gjerne hjelpe TS med jobbsøknaden, men jeg ble nedrendt av andre som trengte hjelp med helt andre ting. Lykke til TS! fikk ts hjelp? Anonymkode: b0c64...1d1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #15 Skrevet 5. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Trådstarter hvem støtter deg og dine kvaliteter privat? Anonymkode: b0c64...1d1 Hva mener du her og hvorfor er det relevant i forhold til jobbsøknad? Anonymkode: b6399...e00 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #16 Skrevet 5. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva mener du her og hvorfor er det relevant i forhold til jobbsøknad? Anonymkode: b6399...e00 Bare for å kvalitetssikre at du tar et riktig valg, og tror du kan få jobb, men ikke lever alene uten venner og et fellesskap privat. Anonymkode: b0c64...1d1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #17 Skrevet 5. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Bare for å kvalitetssikre at du tar et riktig valg, og tror du kan få jobb, men ikke lever alene uten venner og et fellesskap privat. Anonymkode: b0c64...1d1 Man kan få jobb uten å ha det og det er ikke relevant i forhold til å skrive en jobbsøknad. Mulig Ts ikke får ting frem i søknaden og dermed havner i nei-bunken. Anonymkode: b6399...e00
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #18 Skrevet 5. juli 2019 Gjelder å tro på sin fremtid, sine barn og barnebarn Anonymkode: b0c64...1d1
Glitnir Skrevet 5. juli 2019 #19 Skrevet 5. juli 2019 3 timer siden, MalloryK skrev: Er du galen. Haha. Men uansett. Jeg gir opp. Jeg ville så gjerne hjelpe TS med jobbsøknaden, men jeg ble nedrendt av andre som trengte hjelp med helt andre ting. Lykke til TS! Du reklamerte tydeligvis rett og slett for godt for deg selv 😉 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #20 Skrevet 6. juli 2019 Du kan like gjerne poste søknaden her da ts, bare fjern navn adresse osv. Så har vi alle noe å lære. Pls😁 Anonymkode: b63ed...40e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå