AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #1 Skrevet 5. juli 2019 Med lite penger denne sommeren ser det ut til at vi må holde oss hjemme i ferien... med dårlig samvittighet forsøker jeg å finne ut av rimelige / gratis opplevelser for meg og treåringen. Tips? Anonymkode: 017ad...d0d
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #2 Skrevet 5. juli 2019 Folkemuseet er gratis for barn under 6, koster 160kr for en voksen og man kan være der hele dagen. Kampen bondegård er gratis, badestrender telttur sykkeltur besøk store lekeplasser dere ellers ikke pleier å være på. Anonymkode: aed51...25e
Jytte Skrevet 5. juli 2019 #3 Skrevet 5. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Med lite penger denne sommeren ser det ut til at vi må holde oss hjemme i ferien... med dårlig samvittighet forsøker jeg å finne ut av rimelige / gratis opplevelser for meg og treåringen. Tips? Anonymkode: 017ad...d0d Øyturer? Med månedskort betaler du ingenting for båten, og tror treåringen kjører gratis. Besøke Bygdøy kongsgård er gratis, men regn med noen kroner til is eller vafler. Tror det enten er gratis eller koster en femtilapp å besøke naturhistorisk museum m.fl. Mange badevann i marka også hvor det ikke er langt å gå fra nærmeste buss. Ta med grill og god mat, og kanskje en fiskestang (ved fjorden kan man fiske uten fiskekort).
Splittbinders Skrevet 5. juli 2019 #4 Skrevet 5. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Med lite penger denne sommeren ser det ut til at vi må holde oss hjemme i ferien... med dårlig samvittighet forsøker jeg å finne ut av rimelige / gratis opplevelser for meg og treåringen. Tips? Anonymkode: 017ad...d0d Vet ikke om alt dette er gratis, men noe er gratis og noe er billig i alle fall. Teknisk museum Norsk Folkemuseum Båttur ut til øyene hvis det er fint vær - Langøyene feks? Tøyenbadet/Frognerbadet Sykkeltur til en markastue og spise boller. Eventuelt bil/bane - spørs hvor man bor (sjekk åpningstider på forhånd, mye reduserte åpningstider i sommer. Om Rustadsaga har åpent, er det veldig hyggelig der med litt dyr og sånt. Ikke langt å gå fra p-plass). Lekeplasssafari rundt i byen Telttur - kanskje litt i grenseland for en treåring om dere ikke allerede er teltvant? Sjekke ut åpen gård rundt omkring, igjen her er jeg usikker på hva som er åpent i sommer.
Prøver18 Skrevet 5. juli 2019 #5 Skrevet 5. juli 2019 Bade ved ulsrudvann. Reprilparken Spise på brygga Botanisk hage Gå rundt Sognsvann Sykkeltur Dra til yummy heaven Dra på lekeplassen Piknik
atropos Skrevet 5. juli 2019 #6 Skrevet 5. juli 2019 Følg med på det skjer i Oslo. Masse som skjer på Deichman i sommer. Gratis og fin underholdning. https://www.detskjerioslo.no/hvaskjer/112069.html dette skjer på søndag. Passer for barnet ditt. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #7 Skrevet 11. juli 2019 Kvinneguiden Forum Hei Østmarka, Your post hasn't been submitted yet Skrevet i Oslo i sommerferien med barn 3år - hva kan vi gjøre? Hei Vi var på Furuset bibliotek i dag med treåring. Stort, nytt og flott bibliotek - veldig barnevennlig. Kreativt verksted hver dag tror jeg + noen andre aktiviteter, se her : fubiak.no De har også en rimelig café i 2. etg på biblioteket, 2 vafler for 30 kr. Den mest avslappende cafeen jeg har vært på med treåringen! Går både busser og tbane dit 🙂 Flere Deichmanske bibliotek har meråpent slik at man kan gå dit når man vil + at flere har en del gratis aktiviteter, også nå om sommeren! Du sier ikke hvor du bor, men vet det er en del aktiviteter på Skullerud og Bogerud. Vil også anbefale en badetur til ett av vannene i marka! Fullfør innsending — Kvinneguiden Forum Dersom du ikke foretar deg noe, så vil vi slette e-postadressen din og ikke kontakte deg igjen. Du trenger ikke melde deg av. Klikk her for å lese våre personvernvilkår Kvinneguiden Forum, Nydalsveien 12, Oslo, 1, 0484 Anonymkode: 61ed1...244
A.M. Skrevet 11. juli 2019 #8 Skrevet 11. juli 2019 Det er kjempefint å bade i Akerelven oppe ved Nydalen, der er det bygget et slags basseng og badekulp. Og det samme gjelder oppe ved Teknisk museum. Men bassenget ved Nydalen er nok det beste for en på 3, siden det er passe dypt og flat bunn. Helt gratis
GjestSiden2006 Skrevet 11. juli 2019 #9 Skrevet 11. juli 2019 (endret) Har du førerkort å får kommet deg rundt litt eller må dere ta offentlig transport? Bondegård og lekeplass på Ekeberg. Lekeplass på Frognerparken. Endret 11. juli 2019 av GjestSiden2006
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #10 Skrevet 11. juli 2019 Min 3-åring elsker å kjøre trikk og t-bane...Vi hatt noen dager hvor det er dagens aktivitet🤣 Anonymkode: 95286...ddd
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #11 Skrevet 12. juli 2019 Vi har også hjemmeferie med barn i Oslo. Er på Ekeberg nesten hver dag. Fantastisk sted. Ta med masse mat og vann hjemmefra, så slipper dere bruke penger i det hele tatt. Anonymkode: b14bb...938
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå