AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #1 Skrevet 5. juli 2019 Enn venn har ordnet friends and family rabatt for meg. Jeg får et familiemedlem på besøk. Nå er denne vennen min kjenpesint på meg, hun er veldig ustabil og kan finne på mye rart. Så nå er spørsmålet mitt: kan hun hevne seg på meg ved å gå inn å a avbestille det rommet som er bestilt?? Livredd jeg nå, for at familiemedlemmet mitt skal miste rabatten sin. Blir veldig takknemlig for svar. Har ingen andre å spørre.. Anonymkode: b1eac...cad
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #3 Skrevet 5. juli 2019 Jeg jobber ikke lengre på hotell men har gjort det i mange år. Ja, alle som jobber i resepsjonen og på booking har mulighet til å gå inn å kansellere reservasjoner. Regner med rommet er booket på ditt familiemedlem sitt navn, da kan h*n i såfall ringe inn til hotellet å dobbelsjekke at reservasjonen fortsatt er der. Står rommet reservert i ditt navn, så kan du ringe inn å få det bekreftet. Men resepsjonister har mulighet til å gå inn å kansellere. Anonymkode: fa903...bdc
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #4 Skrevet 5. juli 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Enn venn har ordnet friends and family rabatt for meg. Jeg får et familiemedlem på besøk. Nå er denne vennen min kjenpesint på meg, hun er veldig ustabil og kan finne på mye rart. Så nå er spørsmålet mitt: kan hun hevne seg på meg ved å gå inn å a avbestille det rommet som er bestilt?? Livredd jeg nå, for at familiemedlemmet mitt skal miste rabatten sin. Blir veldig takknemlig for svar. Har ingen andre å spørre.. Anonymkode: b1eac...cad Rabatten hun ordner er til deg, ikke til ditt familiemedlem. Anonymkode: ee8b7...c57
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #5 Skrevet 5. juli 2019 Jobber selv i resepsjon. Det er booket gjennom Thon Hotels tenker jeg? Hvis familiemedlemmet ditt har reservasjon på hotellet hun jobber på kan hun lett avbestille og endre reservasjonen. Men når hun laget reservasjonen gjennom intranettet booket hun på et annet navn. Hun har da ikke lenger tilgang til reservasjonen og bookingopplysninger blir sendt til gjesten. Men. Hvis hun er så ustabil som du sier kan hun lett kontakte andre hotell og få den kansellert. Håper det ordner seg❤️ Anonymkode: daeb0...588
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #6 Skrevet 5. juli 2019 For å si det slik: Ett hotell har ikke tilgang til andre hotellers reservasjoner. Det er det kun hovedkontoret(kundeservice) som har. Anonymkode: daeb0...588
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå