AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #1 Skrevet 5. juli 2019 Tuppa blir 3 år i sommer, og jeg vurderer å kjøpe dukkehus til henne. Men i jungelen blir jeg litt usikker på hvilket jeg skal velge. Noen med små jenter som har litt erfaring med hva de foretrekker? Det står egentlig mellom de 3 under: Lundby, Sylvanian og et mer Barbie-aktig større hus. Jeg tenker at dette bør hun ha i mange år, og vi kan bygge på og gi henne mer møbler og dukker etter hvert, derfor har jeg ikke lyst til å gjøre et bomkjøp og velge feil type. Tips? Anonymkode: a2b80...1df
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #2 Skrevet 5. juli 2019 Hadde gått for det med ekkorn, selv om det er av plast. Men det morsomste er jo å lage disse husene selv. Anonymkode: b729b...08d
Belima Skrevet 5. juli 2019 #3 Skrevet 5. juli 2019 Personlig ville jeg kjøpt et brukt Lundby dukkehus på Finn. Mange fine og til og med møblerte for en ganske rimelig pris. Det med ekorn er artig så lenge en er liten, men et Lundby dukkehus kan hun ha glede av i mange år. Er ikke så glad i plastdukkehus. (nr3) Mange barn har fremdeles dukkehuset sitt når de er store, da til pynt på rommet sitt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå