AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #1 Skrevet 5. juli 2019 Jeg har fått ny jobb som gjør at jeg må pendle 50 min for å komme til/fra jobb, altså nesten 2 timer kjøring hver dag. Jeg har per dags dato en 10 år gammel bil som snart har gått 240 000, men er så usikker på om jeg skal kjøpe meg en billigbil som jeg kan bruke når jeg skal pendle og den bilen jeg har nå som "privatbil". Dere andre som pendler, hvilken bil har dere? Ny eller gammel? Kan nevne at pendlingen blir på E6, 4 felts hele veien. Anonymkode: 1b70a...e78
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #2 Skrevet 5. juli 2019 Trenger du ny bil for å kjøre til jobb da? Bruker den mye på mila? Det er jo bare tull å ha mer enn en bil. Anonymkode: 6ce8b...48b 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #3 Skrevet 5. juli 2019 Hvorfor skal du det? Hva er galt med å kjøre den bilen du allerede har? Det å ha to biler er forferdelig dyrt framfor å bare ha én. Veiavgifter, forsikringer, flere sett med dekk, dobbelt opp med service og vedlikehold... Og det er jo ikke bra for en bil å bli stående uten å bli brukt. Jeg ville aldri i livet hatt to biler bare "fordiatte". Anonymkode: 8c6a4...b93
Illuminatum Skrevet 5. juli 2019 #4 Skrevet 5. juli 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fått ny jobb som gjør at jeg må pendle 50 min for å komme til/fra jobb, altså nesten 2 timer kjøring hver dag. Jeg har per dags dato en 10 år gammel bil som snart har gått 240 000, men er så usikker på om jeg skal kjøpe meg en billigbil som jeg kan bruke når jeg skal pendle og den bilen jeg har nå som "privatbil". Dere andre som pendler, hvilken bil har dere? Ny eller gammel? Kan nevne at pendlingen blir på E6, 4 felts hele veien. Anonymkode: 1b70a...e78 Skulle jeg byttet bil i denne situasjonen hadde jeg byttet til elbil. Ville nok ikke hatt to biler i alle fall. 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #5 Skrevet 5. juli 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fått ny jobb som gjør at jeg må pendle 50 min for å komme til/fra jobb, altså nesten 2 timer kjøring hver dag. Jeg har per dags dato en 10 år gammel bil som snart har gått 240 000, men er så usikker på om jeg skal kjøpe meg en billigbil som jeg kan bruke når jeg skal pendle og den bilen jeg har nå som "privatbil". Dere andre som pendler, hvilken bil har dere? Ny eller gammel? Kan nevne at pendlingen blir på E6, 4 felts hele veien. Anonymkode: 1b70a...e78 Uten å ha regnet på det er jeg ganske sikker på at det er billigere å bruke og vedlikeholde den gamle bilen i steden for å eie to biler. Anonymkode: 6d9c1...3da 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå