AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #1 Skrevet 4. juli 2019 Jeg skal møte en gammel venninne jeg ikke har møtt på et par måneder, vi har hatt kontakt ellers via tekst osv. Men siden hun bort et helt annet sted ses vi sjeldnere enn før. Problemet er at jeg stresser noe innmari over dette? jeg skjønner virkelig ikke, vi har møttes før og da har jo alt gått strålende. Men nå er det som om jeg stresser over å møte hun? og jeg vet ikke hvorfor? Trenger litt støtte her, vil jo møte hun, men redd for at ting skal bli rart? Anonymkode: 46d17...18a
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #2 Skrevet 5. juli 2019 Hvor gammel er du og hvilket forhold har du til henne? Jeg har nære gode venninner jeg ser kun en gang i året (bo avstand), og har flere ganger møtt på venner jeg ikke har sett på flere år og der vi snakker på ut og inn pust som om vi så hverandre senest i går. Det går helt strålende. Ble litt stresset da ex kjærest tok kontakt på messenger 30 år etter siste møtet, og takket da nei til å møtes på kafe (han var på gjennomreise i byen og var ikke ute etter noe mer enn "hyggelig å sees igjen". Så jeg kan forstå noen settinger kan være klein å møtes etter lang tid, men et par måneder siden sist man møttes er jo helt vanlig selv blant de beste venner? Man er jo gjerne fullt opptatt av hus, jobb, barn osv. Anonymkode: 65a92...fb7
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #3 Skrevet 5. juli 2019 Du kan ikke vite før etter at du har møtt henne om det føles rart å se henne igjen. Så får du ta det derfra, tenker jeg. Men jeg tenker du bør tenke over om ikke du skylder vennskapet dere har/hadde en innsats selv? Hva konkret er det som gjør at du uroer deg? At kjemien ikke skal være like flytende nå som før? Er dere på ulike stadier i livet nå? Noen venner man har i nåtiden er gode å ha som en bekreftelse på stadiene man har vært i før. Disse vil det være god grunn til å holde kontakt med, på grunn av bekreftelse på egen identitet rett og slett. Man får en bekreftelse på at man er et sosialt vesen, at folk bryr/har brydd seg om en, og at man ikke går gjennom livet alene. Det er ikke til å kimse med, bare det. Anonymkode: 3b80b...b7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå