Gå til innhold

Noen som har forsøkt Fleshlight?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om dette er et greit hjelpemiddel ved onani.

Blir desverre endel handjob ettersom kona er i en periode med dårlig lyst.

Lurer på å anskaffe en slik for å gjøre jobben litt mer spennende, men lurer på om det er verdt pengene?

Anonymkode: 030d8...332

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker det ca 1 av 3 ganger, som avveksling. Desverre mange forskjellige typer, og umulig å anbefale en spesiell. Dyrt å teste seg fram.. 

Rett glidemiddel er viktig, og nå bruker jeg kun Rfsu magic glide. 

Anonymkode: 75f85...c73

Skrevet

Ja, mannen her har testet et par ganger. Er deilig, visstnok, og ganske effektivt. Men litt mye å stresse med hvis han bare skal fikse en kjapp orgasme. Er ganske dyrt også. Vi fikk den gratis, ellers hadde den nok ikke blitt anskaffet.

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Hunmedham skrev:

Ja, mannen her har testet et par ganger. Er deilig, visstnok, og ganske effektivt. Men litt mye å stresse med hvis han bare skal fikse en kjapp orgasme. Er ganske dyrt også. Vi fikk den gratis, ellers hadde den nok ikke blitt anskaffet.

Går det hardere med fleshlight?

Anonymkode: e7636...d2f

AnonymBruker
Skrevet

De finnes i forskjellige varianter, med forskjellig grad av stimuli. Jeg har en fleshlight STU, som visstnok stimulerer ganske kraftig (den er ment som et hjelpemiddel for å forlenge utholdenheten). Jeg synes ikke de er spesielt dyre heller. 500 - 600 kroner for mye moro er det verdt. Synes det føles veldig deilig, men jeg vet ikke åssen det er sammenlignet med ekte vare siden jeg ikke har erfaring med sånt 🙈

Anonymkode: b47de...c7c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...