Anglofil Skrevet 4. mai 2005 #1 Skrevet 4. mai 2005 Jeg hadde 45 min på meg før toget gikk, og tenkte jeg skulle ta meg en tur innom Platekompaniet på Oslo City. Jeg gikk gjennom hyllene og lette etter noen gamle oldies filmer som jeg elsker. Og plutselig ser jeg box-sett hvor det står "50 Movie Pack Hollywood Legends". Jeg trodde jeg hadde sett feil, men ganske riktig; box-sett med 50 filmer! Og det kostet 199 kr! Helt genialt. I tillegg til Hollywood Legends, hadde det også "Horror Classics" og "Mystery Classics". Når jeg får penger skal de to neste box-settene kjøpes inn. I mellomtiden skal jeg kose meg med mine 50 filmer til 199 kr! Mer info om filmene og innholdet;http://www.treelinefilms.com/product/video...megapacks.shtml 50 Movie Pack Hollywood Legends;http://www.treelinefilms.com/product/video..._meg_desc.shtml Kunne også tenke meg "Family Classics", "Serial Classics", "TV Favorites", "Cartoon Classics", "Comedy Classics", "All Stars Collection" og kanskje også "Western Classics". Syntes og så en del av musikken der så bra ut på hjemmesiden til TreeLine Entertainment.. Mvh Yvonne
Robban43 Skrevet 4. mai 2005 #2 Skrevet 4. mai 2005 :o Ja tror nok du har skutt gullfuglen der ja. Søren at jeg ikke bor i Oslo :veldigsur:
Anglofil Skrevet 4. mai 2005 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2005 Hvis man ikke finner dem i butikken hjemme kan man ihvertfall få dem på www.amazon.co.uk , www.hmv.com eller www.amazon.com Mvh Yvonne
Robban43 Skrevet 4. mai 2005 #5 Skrevet 4. mai 2005 Hvis man ikke finner dem i butikken hjemme kan man ihvertfall få dem på www.amazon.co.uk , www.hmv.com eller www.amazon.com Mvh Yvonne Du er en knupp
Anglofil Skrevet 4. mai 2005 Forfatter #7 Skrevet 4. mai 2005 Det er litt morsomt når jeg åpnet opp box-settet mitt, hver dvd-plate innholder 4-5 filmer. 2-3 filmer på hver side av platene. Skikkelig genialt og utrolig smart. Og tenk hvor mye penger jeg måtte ha brukt for å kjøpe én dvd alene og gange det med 50. Det blir ca 9950 kr tilsammen. Det betyr at jeg har spart ca. 9751 kr... :o . Åhh, jeg kan ikke noe for det, men det gir meg virkelig en god følelse. Mvh Yvonne
Anglofil Skrevet 5. mai 2005 Forfatter #9 Skrevet 5. mai 2005 Jepp jepp, og f. eks horror classics er jo bare genialt å ha til f. eks fester hvor teamet er litt skrekk og gru. Mvh Yvonne
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2005 #10 Skrevet 5. mai 2005 Maaaakan altså......VIL ha. :o Vær bare obs på at det kreves en dvd spiller som støtter region 1 dvd plater for å spille av disse, iallefall om man kjøper dem på Amazon.co.uk.
Anglofil Skrevet 5. mai 2005 Forfatter #11 Skrevet 5. mai 2005 Nå er amazon.co.uk den britiske utgaven av amazon.com, og de bruker samme format i Storbritannia, som i Norge, dvs. region 2. Men de selger ikke bare region 2 der, hvis de får importert fra USA, som er region 1. Så det er alltid viktig å sjekke region. Selv har jeg sonefri-spiller, så heldigvis er ikke det noe problem for mitt vedkommende. Mvh Yvonne
Cupcake Skrevet 6. mai 2005 #12 Skrevet 6. mai 2005 Det er ikke noen norske nettsteder som selger den serien, da? :-)
nyibyen Skrevet 6. mai 2005 #13 Skrevet 6. mai 2005 Sukkkkk jeg vil ha region 1 spiller... :veldigsur: Kunne tenkt meg horror, sci-fi og mystery-samlingene. Utrolig at det går an å selge det SÅ billig!!!!
Anglofil Skrevet 6. mai 2005 Forfatter #14 Skrevet 6. mai 2005 Det er ikke noen norske nettsteder som selger den serien' date=' da? :-)[/quote'] Nei, har bare funnet på utenlandske. Men man får kjøpt dem i hver enkelt butikk tror jeg, men ikke over nett. Mvh Yvonne
Anglofil Skrevet 6. mai 2005 Forfatter #15 Skrevet 6. mai 2005 Sukkkkk jeg vil ha region 1 spiller... :veldigsur: Kunne tenkt meg horror, sci-fi og mystery-samlingene. Utrolig at det går an å selge det SÅ billig!!!! Eller sonefri, mange av de vanlige dvd'spillerne kan man gjøre om, slik at de blir sonefrie, eller kjøpe en som er det. Selvom synes jeg sonesystemet er dumt, men det er nå engang sånn. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå