AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #1 Del Skrevet 4. juli 2019 . Anonymkode: 07cda...780 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #2 Del Skrevet 4. juli 2019 Min eks hatet det, han syns det var ekkelt, jeg trodde han var den eneste Anonymkode: ef4b4...358 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #3 Del Skrevet 4. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Min eks hatet det, han syns det var ekkelt, jeg trodde han var den eneste Anonymkode: ef4b4...358 Stakar da. Mulig han har hatt en dårlig opplevelse tidligere? Anonymkode: 07cda...780 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #4 Del Skrevet 4. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stakar da. Mulig han har hatt en dårlig opplevelse tidligere? Anonymkode: 07cda...780 Jeg spurte ikke, var 19 år og usikker Anonymkode: ef4b4...358 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #5 Del Skrevet 4. juli 2019 Vi kliner, men sjeldent med tunge. Anonymkode: 2822e...4b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CamillaCollett Skrevet 4. juli 2019 #6 Del Skrevet 4. juli 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi kliner, men sjeldent med tunge. Anonymkode: 2822e...4b2 Da er det jo ikke klining. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #7 Del Skrevet 4. juli 2019 Jeg nekter Klining, hvorfor skal jeg ha tungen hans inni mim munn? Får ikke noe annen følelse enn at jeg vil brekke meg av det. Æsj. Kyss er greit men klining har jeg aldri likt, må være full for å godta det. Skjønner ikke at noen syns det er deilig og ha tungen til en annen inni munnen Anonymkode: 88ade...08f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #8 Del Skrevet 4. juli 2019 Hvis du opplever så mange som ikke liker det, så kan det være at du ikke er flink... Jeg har aldri snakket med noen som ikke liker å kysse og kline. Men jeg har pratet med mange som ikke liker å kysse eller kline med en bestemt ex/kjærste fordi de er så dårlig at det vist nok er lettere å unngå det helt enn å prøve å lære dem opp. Anonymkode: 08e34...631 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #9 Del Skrevet 4. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg nekter Klining, hvorfor skal jeg ha tungen hans inni mim munn? Får ikke noe annen følelse enn at jeg vil brekke meg av det. Æsj. Kyss er greit men klining har jeg aldri likt, må være full for å godta det. Skjønner ikke at noen syns det er deilig og ha tungen til en annen inni munnen Anonymkode: 88ade...08f Jeg er nysgjerrig, så lurer derfor på hvorfor du nekter klining? Nekter du klining når det kommer til sex også? Anonymkode: 07cda...780 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #10 Del Skrevet 4. juli 2019 Ha ha, barn, når noen ikke vil kline med dere så betyr det rett og slett at de ikke egentlig liker dere og kun vil ha dere for sex. Best forstå dette først som sist. Anonymkode: 76835...75f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #11 Del Skrevet 4. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvis du opplever så mange som ikke liker det, så kan det være at du ikke er flink... Jeg har aldri snakket med noen som ikke liker å kysse og kline. Men jeg har pratet med mange som ikke liker å kysse eller kline med en bestemt ex/kjærste fordi de er så dårlig at det vist nok er lettere å unngå det helt enn å prøve å lære dem opp. Anonymkode: 08e34...631 Snakker om på dette forumet. Ikke meg personlig. Jeg elsker kyss og klining. ts Anonymkode: 07cda...780 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #12 Del Skrevet 4. juli 2019 Hvis noen setter regler for, eller sier ar kyssing er uaktuelt, så betyr det at de kun vil ha sex med deg. Lær dette først, heller enn sist..! Anonymkode: 76835...75f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #13 Del Skrevet 4. juli 2019 Jeg elsker det, men veldig ofte har folk dårlig munnhygiene. Nekter å kysse/ kline dersom de røyker, snuser, drikker, ikke pusser tennene og tungen jevnlig, har for mye bart/skjegg, er syke eller har dårlig ånde. Anonymkode: 8246c...a0d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #14 Del Skrevet 4. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvis noen setter regler for, eller sier ar kyssing er uaktuelt, så betyr det at de kun vil ha sex med deg. Lær dette først, heller enn sist..! Anonymkode: 76835...75f Men kyss og klining er jo en del av sex, er det ikke (for meg er det nå det). ? Ts Anonymkode: 07cda...780 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #15 Del Skrevet 4. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Men kyss og klining er jo en del av sex, er det ikke (for meg er det nå det). ? Ts Anonymkode: 07cda...780 Å kjære deg, du har mye å lære... Anonymkode: 76835...75f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #16 Del Skrevet 4. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Å kjære deg, du har mye å lære... Anonymkode: 76835...75f Godt jeg har mange år igjen. Anonymkode: 07cda...780 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #17 Del Skrevet 4. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Godt jeg har mange år igjen. Anonymkode: 07cda...780 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men kyss og klining er jo en del av sex, er det ikke (for meg er det nå det). ? Ts Anonymkode: 07cda...780 Hva er vitsen med sex hvis du ikke skal kysse/kline med vedkommende? Nærhet? Anonymkode: 07cda...780 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 4. juli 2019 #18 Del Skrevet 4. juli 2019 Liker heller ikke mye klining. Litt tunge men liker ikke å føle at jeg blir spist opp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #19 Del Skrevet 4. juli 2019 Akkurat nå, SupaWoman skrev: Liker heller ikke mye klining. Litt tunge men liker ikke å føle at jeg blir spist opp. Da er de ikke flinke til å kysse. Anonymkode: 8246c...a0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #20 Del Skrevet 4. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hva er vitsen med sex hvis du ikke skal kysse/kline med vedkommende? Nærhet? Anonymkode: 07cda...780 Nei, kyss og klining er nærhet, de som kun vil ha sex vil ikke ha slikt, for det er for nært. Sex er ok, ansikt mot ansikt er for nært. Hilsen menn. Anonymkode: 76835...75f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå