AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #1 Skrevet 4. juli 2019 Jeg har søkt AAP for tre måneder siden. Jeg lurer på om et slikt vedtak kommer i posten eller blir sendt elektronisk, som Digipost? Jeg har krysset av for at jeg ønsker sistnevnte fra offentlige tjenester. Husker ikke helt hvor jeg gjorde denne avkryssningen, men jeg fikk i hvert fall et enkeltvedtak fra universitetet i fjor pr. digipost, og ikke i posten. Noen som har erfaring med dette? Har en mor som liker å snoke i posten min, så er redd for å reise hjemmefra de neste ukene dersom et vedtak plutselig skulle dukke opp pr. brev i posten. Fordi jeg har ventet på AAP, har jeg heller ikke hatt råd til å betale leie noe sted, så må bo hjemme mens jeg venter. Anonymkode: 6aaa1...4ad
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #2 Skrevet 4. juli 2019 Jeg fikk mitt vedtak på Ditt Nav, tror jeg Anonymkode: e8026...b13
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #3 Skrevet 4. juli 2019 Du får det elektronisk. Det tok 4 mnd fra jeg søkte til jeg fikk mitt vedtak. Anonymkode: d3b6b...f7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå