Gå til innhold

Å bli slikket i rumpa

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker seriøse svar på dette, fordi jeg aldri har forstått hvorfor noen menn synes dette er deilig å gjøre på kvinner. Og videre spørsmål, forventer de at kvinner skal gjøre det tilbake? 

Typen gjør det på meg, men er sjenert av seg. Ønsker han at jeg skal gjøre dette på han?

Anonymkode: b67e6...a10

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er vel en fetish... 
Å slikke dama i rumpen er ikke normalt.

Anonymkode: cb35f...021

• Liker 6
Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg aldri har forstått hvorfor noen menn synes dette er deilig å gjøre

Nei det skjønner ikke jeg heller. Jeg ville absolutt aldri gjort det. Og nei, det er ikke vanlig å gjøre det. 

Endret av Juks
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Juks said:

Nei det skjønner ikke jeg heller. Jeg ville absolutt aldri gjort det. Og nei, det er ikke vanlig å gjøre det. 

Mamma sa alltid at man må prøve noe 10 ganger før man bestemmer seg for om man ikke liker noe

Anonymkode: 8b831...b07

• Liker 23
Skrevet

Min samboer har også gjort det noen ganger. Kommer nok aldri til å gjøre det tilbake, og har ikke inntrykk av at han ønsker det heller (han er ikke akkurat sjenert av seg overfor meg så vil tro han hadde sagt det isåfall). Han blir vel sikkert tent av det da, og jeg synes det er helt greit at han gjør det selv om det ikke gir meg noen ting. Ble litt satt ut første gangen det skjedde da må jeg innrømme.

AnonymBruker
Skrevet

Rimming er deilig, for både kvinner og menn.

Men om man klarer å like det kommer stort sett an på hvor oppknytt man er, eller har blitt opplært til å bli.

De fleste liker det, hvis man klarer å legge fordommer til side.

Anonymkode: 6fe41...560

• Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mamma sa alltid at man må prøve noe 10 ganger før man bestemmer seg for om man ikke liker noe

Anonymkode: 8b831...b07

Deg om det 😅 Det er forskjell på å lære seg å like noe, kontra å synes det er motbydelig i utgangspunktet.  

Kan noen fortelle meg poenget med å bli slikket i rævhullet, annet enn at den som slikker også svelger vedkommendes tarmbakterier?

AnonymBruker
Skrevet

Det skjønner ikke jeg heller, hunder sniffer og slikker hverandre i rumpa og sist jeg sjekket er jeg er ingen hund. 

Anonymkode: 77773...dc8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Juks said:

Kan noen fortelle meg poenget med å bli slikket i rævhullet

Noen syns det er deilig og tennende.

Tenk det.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Klart det er normalt. Mange gjør både det og mye annet du kan og ikke kan tenke deg. Det som betyr noe er at det er frivillig for begge parter.

Anonymkode: 277ff...071

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen syns det er deilig og tennende.

Tenk det.

Og vi er ikke unormale 

Tenk det

• Liker 4
Skrevet

Nei, det er ikke automatikk i at partneren rimmer og at denne forventer at du gjør det samme. Det er nok økt sannsynlighet i den forstand at man ikke synes rimming som helhet er turn-off, men du gjør nok mer for din partner ved å prøve å like det enn å kvie seg ut i fra frykt om forventning om å gjøre det samme. For eksempel om det kan hjelpe deg "over kneika" til å komme mens man også gjør andre ting er nok det beste du kan gjøre for en "rimmer".

Vær påpasselig med hygiene. Ikke bare ren rumpe, men begrens switching mellom skjede/klitt og rumpa med tunga.

AnonymBruker
Skrevet

Har blitt rimmet flere ganger, men det er ikke noe som tenner meg. Er lite følsom der. Jeg rimmer ikke tilbake!

Det jeg kan gjøre, er å stimulere prostata.

Anonymkode: db7bf...f50

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min elsker rumper, og han liker å rimme meg. Er ikke sånn at han kjører tunga langt inni der. Mest på utsiden. Det er vanvittig deilig, og jeg blir sykt kåt av det. Jeg er selvfølgelig nyvasket med såpe. 

Han vil overhodet ikke at jeg skal rimme han tilbake. Han blir småkvalm av tanken, men å gjøre det på meg gjør han kjempekåt. 

Man har sine greier som man tenner på og liker. Folk må ha fetisjene sine I fred uten å bli kalt motbydelig. 

Anonymkode: e9b13...e66

• Liker 9
Skrevet

kjæresten min rimmer meg innimellom, jeg tror ikke han forventer å få tilbake, men han synes det er deilig når jeg gjør det på han. 

• Liker 1
Skrevet

Griseri og seksuelt avvik. Men smaken er som baken...

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir sykt kåt av å slikke dama mi over det hele, både på fitta og bak i rumpa. Har ikke hørt at hun har klaget eller gitt uttrykk for at hun ikke liker det. Snarere tvert imot. Virker som hun nyter at vi begge kan kaste hemninger og gjøre det litt "forbudte". Nydusjet og god hygiene er en selvfølge. Forventer ikke tilsvarende behandling tilbake, med mindre hun ønsker det. 

Anonymkode: bd744...f2b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker å slikke rumpehullet til damer. Har heller ikke noe imot om det kommer ut en teskje..

Anonymkode: 9da19...f5e

AnonymBruker
Skrevet

Takk fir svar.

For meg virker det veldig rart, men likevel ikke unaturlig. Så lenge han ikke forvente at jeg skal gjøre det tilbake, kan han jo gjøre det. 

TS

Anonymkode: b67e6...a10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...