Gå til innhold

Jeg klarer ikke nr2 ved andre plasser enn mitt eget hjem.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har slitt hele livet med akkurat dette. Å bæsje er rett og slett umulig. Med en gang jeg sitter meg ned på en do hos en venn eller venninne, begynner svetten og stresset å komme. Har aldri bæsjet på barneskolen, ungdomsskolen eller vgs (begynner i vg3 nå).
Skoleturen var et rent h*lvete. Flere dager gikk uten å kunne drite. Tilslutt fortet jeg meg til en do på et hotel da resten av klassen var i et museum.
Foreldrene mine sier at jeg bare trenger et spark på rumpen.. men det er ikke så lett.. hva burde jeg gjøre?

Anonymkode: 25469...75f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er gutt hvis dere lurer.
-ts

AnonymBruker
Skrevet

Faren min har også akkurat samme problem**
-ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har akkurat samme problem med å urinere. Jeg klarer å urinere på andre doer, men ikke hvis det er andre utenfor. Uansett hvor mye jeg må på do er det som en propp som stenger igjen. Jeg føler at jeg holder på å tisse på meg, men klarer likevel ikke å tisse. Hvorfor det er sånn aner jeg ikke. Men det er et skikkelig problem til tider!!

Anonymkode: 18c67...363

• Liker 2
Skrevet (endret)

Bokstavelig talt er dette "no shit".  Du er ikke alene. Det er heller ikke et problem før du gjør det til et problem.

Endret av Whistler
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er du aldri på ferie?? 

Anonymkode: fd923...da6

AnonymBruker
Skrevet

Det kan være vanskelig. Men kanskje skal du reise bort på ferie. Drikk masse kaffe til frokost, sitt på do den tiden det tar. Prøv å ikke tenke på hva du skal, bare sitt og les, løs candycrush eller noe sånt. Plutselig løser det seg, skal du se. Du må over en terskel. Viktig at du ikke stresser med det. 

Anonymkode: ee4fe...771

AnonymBruker
Skrevet

Jo er på ferie akkurat nå. Klarer bare å gjøre det på plasser som "tilhører meg".. F.eks mitt hotellrom osv

Skrevet (endret)
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo er på ferie akkurat nå. Klarer bare å gjøre det på plasser som "tilhører meg".. F.eks mitt hotellrom osv

Endret av Iia
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det med dagens unge og bæsjeredsel? Alle bæsjer og det blir lukt i tillegg til at det plasker. Går du ikke på do når du må, kan du risikere å bli veldig syk.

Anonymkode: 9c34e...b9a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er gutt hvis dere lurer.
-ts

Vi lurte ikke. Det var lett å forstå. Både utifra spørsmålet og språket. 

Anonymkode: d3872...eac

AnonymBruker
Skrevet

Om du virkelig VIL endre på dette, prøv hypnose(hypnoterapi) men det vil nok være bra flaut å fortelle 😆 Anyway. Tror dette handler om ego og at du er redd for at andre skal tenke negativt om deg. Men newsflash!! Alle driter. Du er ikke mer spesiell enn andre. Lukt går bort. Hver sin tur. Sånn er vi mennesker. Går jo an å ha med seg en slags lukt spray evt. 

Anonymkode: a2bfb...637

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det med dagens unge og bæsjeredsel? Alle bæsjer og det blir lukt i tillegg til at det plasker. Går du ikke på do når du må, kan du risikere å bli veldig syk.

Anonymkode: 9c34e...b9a

Dette er ikke forbeholdt «dagens unge». Jeg kjenner faktisk flere menn over 50 som har samme problem: både min mann og et par av hans venner har det på denne måten. De kan gjøre fra seg på noen få, utvalgte doer, men doer som deles med flere har alltid vært et problem. På ferie går de på do på hotellrommet, men sjelden på andre steder. 

Anonymkode: 327db...fd6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Velkommen i klubben, TS. Det var mildt sagt en utfordring det året på folkehøgskole med felles toalett i korridoren på internatet 😅 Da endte jeg med å ligge våken til alle andre sov, for så å bruke det mest avsidesliggende toalettet på bygget.

Nå har jeg etter mange år greid å skape den rytmen at avføring skjer på morgenen etter dagens andre/tredje kaffekopp og før jeg forlater huset. Da er det unnagjort for dagen. 

Min erfaring er også at om jeg har brukt samme offentlige toalett mange nok ganger så blir det 'godkjent' og jeg kan ha avføring på det. For eksempel toalettet på en ferge jeg tok jevnlig ifbm pendling noen år. 

Både min mor og min datter har samme sære lukkemuskel som jeg har, vi velger ikke å holde oss, men nesten samme hvor nødt vi er og samme hvor mye vi tar i og lenge vi sitter så kommer det ingenting. Ganske frustrerende når man er bortreist over noen dager og ikke har tilgang på et 'fortrolig' toalett...

Anonymkode: d35f0...c01

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...