Gå til innhold

Begynner på «sykehus- dietten» i morgen. Suppe- diett over en uke.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
2 minutter siden, Tøytigern skrev:

TS. Hvorfor skal vi høre om alle toalettbesøkene og fjertingen din? Er det viktig for deg å få ut på internett hvor ofte du tømmer blæra og tarmen?

:balltre:

Tenkte ellers at jeg bare skulle droppe innom i tråden for å si det dette overhode ikke er noen sykehus-diett. Du blir nok tynnere av å bare drikke vann i en uke og løpe rundt i sirkler som et hamster, til du svimer av -og det er sikkert like sunt.

Jeg er klar over at det ikke er en sykehus- diett. Det er derfor jeg bruke anførselstegn, men da skjønner de fleste hvilken suppediett jeg snakker om, da den er kjent som «sykehus- dietten». 

Forresten, det er nok ikke dumt det du skriver der angående faste. Jeg er bare ikke viljesterk nok til å gjennomføre faste. 

https://forskning.no/slanking-helse-ny/faste-kan-endre-fettet-i-kroppen/314904

Anonymkode: c5c63...9dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts 

Det der hørtes fornuftig ut. Jeg har akkurat spist min tredje og siste porsjon for dagen. 

Har spist en kurv jordbær, en kurv bringebær, 2 aprikos, en mango og en halv honningmelon ved siden av. Har egentlig ikke vært sulten i det hele tatt. For mye frukt? Er bær greit?

Tror det blir verre i morgen, men grønnsaker i steden for frukt..

Ikke hvis du vil ned i vekt, for du har inntatt en veldig masse sukker for en som skal slanke seg.... Bare mangoen aleine er for mye.

Løp 3,5 km hver dag før frokost. Gå to turer på 45 min i tillegg fordelt på formiddag og ettermiddag og spis 1/2 av den maten du normalt spiser (og kutt ut frukten). Da kan det hende du merker noe på vekta til kjolen skal på.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, Tøytigern skrev:

TS. Hvorfor skal vi høre om alle toalettbesøkene og fjertingen din? Er det viktig for deg å få ut på internett hvor ofte du tømmer blæra og tarmen?

:balltre:

Tenkte ellers at jeg bare skulle droppe innom i tråden for å si det dette overhode ikke er noen sykehus-diett. Du blir nok tynnere av å bare drikke vann i en uke og løpe rundt i sirkler som et hamster, til du svimer av -og det er sikkert like sunt.

Hun tror avføring og luft er sikker vektnedgang. Hun vet ikke hvordan fett utskilles fra kroppen. 

Anonymkode: 5f21a...f9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun tror avføring og luft er sikker vektnedgang. Hun vet ikke hvordan fett utskilles fra kroppen. 

Jeg syns avføring og luft er kvalmt å lese om. Men det er nå meg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har hatt overraskende mye avføring ift matinntaket. Jeg tenker at det er avføring som har ligget i tarmene som grønnsakene og fibrene der har skylt ut. 

Avføring er kvalmt å lese om? Hvor gammel er du? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, Tøytigern skrev:

Ikke hvis du vil ned i vekt, for du har inntatt en veldig masse sukker for en som skal slanke seg.... Bare mangoen aleine er for mye.

Løp 3,5 km hver dag før frokost. Gå to turer på 45 min i tillegg fordelt på formiddag og ettermiddag og spis 1/2 av den maten du normalt spiser (og kutt ut frukten). Da kan det hende du merker noe på vekta til kjolen skal på.

Ja, jeg skrev også at det nok ikke var helt etter boken nei

I dag blir det derimot kun grønnsaker og suppe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
9 minutter siden, Tøytigern skrev:

Jeg syns avføring og luft er kvalmt å lese om. Men det er nå meg.

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt overraskende mye avføring ift matinntaket. Jeg tenker at det er avføring som har ligget i tarmene som grønnsakene og fibrene der har skylt ut. 

Avføring er kvalmt å lese om? Hvor gammel er du? 

Hva har alder med saken å gjøre? Avføringen din er totalt irrelevant til tråden. Og du gjør det bare verre. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg skrev også at det nok ikke var helt etter boken nei

I dag blir det derimot kun grønnsaker og suppe

Dra ut og løp også. Du må løpe rundt hvis det skal skje noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Tøytigern skrev:

Det må man ikke. Jeg går i kaloriunderskudd uten å løpe rundt, da går jeg ned i vekt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva har alder med saken å gjøre? Avføringen din er totalt irrelevant til tråden. Og du gjør det bare verre. 

Fordi det er 14 åringer som synes at avføring er æææsj

Orker ikke diskutere med 14- åringer

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det må man ikke. Jeg går i kaloriunderskudd uten å løpe rundt, da går jeg ned i vekt. 

Løp rundt, du. Det er mye bedre å både spise suppe og løpe rundt enn å bare spise suppe og ikke løpe rundt.

P.S Det er det samme hvaslags suppe du spiser. Bare spis 4 skåler suppe per dag= frokost, lunsj, middag og kvelds. Hvis du ikke vil ha suppe til alle måltidene kan du bytte ut to av dem- frokost og kvelds- med 250ml yoghurt.

Lykke til.

Men, vær forberedt på å få litt dårlig humør. Man får fort det når man lever på suppe.

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
20 minutter siden, Tøytigern skrev:

Løp rundt, du. Det er mye bedre å både spise suppe og løpe rundt enn å bare spise suppe og ikke løpe rundt.

P.S Det er det samme hvaslags suppe du spiser. Bare spis 4 skåler suppe per dag= frokost, lunsj, middag og kvelds. Hvis du ikke vil ha suppe til alle måltidene kan du bytte ut to av dem- frokost og kvelds- med 250ml yoghurt.

Lykke til.

Men, vær forberedt på å få litt dårlig humør. Man får fort det når man lever på suppe.

Ja, mannen er advart!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For en syk verden vi lever i, skal ned 4kg for å passe inn i en kjole.

Kun kvinner kan finne på noe slikt, er det rart kvinnen er overtallet i psykiatrien? Dere dreper dere selv.

Anonymkode: 00e52...695

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For en syk verden vi lever i, skal ned 4kg for å passe inn i en kjole.

Kun kvinner kan finne på noe slikt, er det rart kvinnen er overtallet i psykiatrien? Dere dreper dere selv.

Anonymkode: 00e52...695

Jeg har gått opp disse kiloene da jeg var på ferie i et par uker nå. De kom fort på, de skal fort av. Om det betyr selvdrap, så er det helt greit for meg. Og nei, selvbildet mitt er det ikke noe galt med, det er kun den lekre kjolen som ikke passer lengre. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da er dag 2 snart over. Gått veldig bra. Spist mye grønnsaker og suppe 3 ganger. Fornøyd!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dag 3 begynner nå. 

Hadde gått ned 500 gram på et døgn, 900 gram på to døgn. 

I dag er det suppe, grønnsaker og frukt. Skal prøve å spise kun grønnsaker, ikke frukt. 

Har ikke kjent noe ubehag disse to dagene og har heller ikke gått sulten. Mannen sa nå at jeg heller har vært i bedre humør, enn i dårlig humør de siste par dagene.. Vi får se hvor lenge det varer ;) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
På 6.7.2019 den 8.40, AnonymBruker skrev:

Enig. Skjønner virkelig ikke behovet for å beskrive dette så detaljert heller. 

Anonymkode: 18056...caa

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da er dag 4 her

Gått ned nye 500 gram, altså 1,4 kilo på 3 dager. Meget fornøyd!

I dag er det BIFF!! Jeg elsker BIFF! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er dag 4 her

Gått ned nye 500 gram, altså 1,4 kilo på 3 dager. Meget fornøyd!

I dag er det BIFF!! Jeg elsker BIFF! 

Er det ikke suppe hver dag??? 

Anonymkode: df06e...24c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 6.7.2019 den 8.41, Tøytigern skrev:

virker ikke som du vet særlig mye om vektnedgang. Er jaloriunderskudd som gjelder, 80% av kroppen lages på kjøkkenet. ELlers holder det å ha normalt aktivitetsnivå.

Og jo, gikk ned 10 kg på 2 mnd, handler om mengde, kaloriunderskudd og få i seg nok næring - og har ligget stabilt på 54 kg siden.

Spiste et par små porsjoner med suppe noen dager, andre dager et eple og proteinshake, Lå på alt fra et par hundre kalorier om dagen, til rundt 1000. Har en aktiv jobb hvor jeg konstant går/løper rundt, går aldri mindre enn 15 000 skritt på en vakt. Så det gikk helt fint det.

Anonymkode: ead27...18c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...