Gjest Guestgirl Skrevet 4. mai 2005 #1 Skrevet 4. mai 2005 Kan noen hjelpe meg med tips for å oppnå vaginal orgasme. Jeg har aldri hatt annet enn klitoris orgasme, men hører at noen andre oppnår vaginal orgasme. Er det noen som får det her inne? Da kan de kanskje tipse meg om hva vi bør gjøre og om hvordan de føles i forhold til klitoris orgasme?
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2005 #5 Skrevet 5. mai 2005 Enig med Gitte. Har hatt det 2 ganger, en bakfra og en da jeg satt øverst i en lenestol.... :oops: Begge gangene var det litt sånn "Woah!!! Hva skjer a???" Utrolig intens og sterk orgasme. Helt anderledes enn klitoris orgasme. Tror at de to gangene var jeg veldig kåt, hadde hatt langt forspill og var veldig avslappet. Fungerer ikke når jeg prøver å presse det fram, så jeg venter i tålmodighet
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2005 #7 Skrevet 6. mai 2005 vaginal orgasme e heilt supert! heilt anna enn klitoris orgasme syns eg.. trur at du berre må slappe heeeilt av, og ta ei stilling der han kjem heilt inn!
Gjest gjest1 Skrevet 7. mai 2005 #8 Skrevet 7. mai 2005 Selv skjønner jeg ikke hvorfor folk stresser sånn med å få ulike typer orgasmer. En ting er om man aldri har hatt en orgasme, da er det fair enough å ville ha seg en. Men når man får klitorisorgasme så er det vel bare å nyte den til det fulle, ikke stresse med at man ikke oppnår andre former? Uansett, meg om det. Du kan forsøke å oppnå vaginalorgamse som du kaller det, ved å finne G-punktet ditt. Det ligger noen centimeter opp i skjeden, på fremre vegg om jeg ikke husker feil, og området skal føles litt annerledes (knudrete?) enn resten. Når du (eller han) finner punktet, skal det manipuleres ved lette press/trykk. Ikke forvent noen umiddelbar reaksjon. Det skal vissstnok bygge seg opp. Sier de som har peil...
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2005 #9 Skrevet 7. mai 2005 Jeg tror ikke at jeg har hatt noe annet en vaginal/g-punkt orgasme. Hva gjør man får å få klitoris-orgasme?
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2005 #10 Skrevet 8. mai 2005 Hei Gjest Da kan man stimulere klitoris. Mastrubere klitoris....på den måten kan du få klitoris orgasme
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå