Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kan dere komme på noen fysisk butikk som har utsalg?

jeg trenger noe til dykkersafari i Asia neste uke. De trenger ikke å se kule ut, trenger ikke mønster eller logo, bare noe som dekker kroppen 

Endret av Pipaluk
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Pipaluk skrev:

jeg trenger noe til dykkersafari i Asia neste uke. De trenger ikke å se kule ut, trenger ikke mønster eller logo, bare noe som dekker kroppen 

I Asia! Billigere får du vel ikke tak i.

Anonymkode: c896d...0a9

• Liker 2
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I Asia! Billigere får du vel ikke tak i.

Det er ikke billig å kjøpe ting og tang på Maldivene. Jeg tror heller ikke at øya jeg skal til har noe stort utsalg 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Pipaluk skrev:

Det er ikke billig å kjøpe ting og tang på Maldivene. Jeg tror heller ikke at øya jeg skal til har noe stort utsalg 

Asia er stort, så da burde du skrevet Maldivene.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, Pipaluk skrev:

Hvor billig skal de være? H&M, Kappahl og lignende kjedebutikker har mye billige t-skjorter.

Anonymkode: 15c35...408

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

fretex?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

COOP OBS eller COOP OBS sport kanskje?

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor billig skal de være? H&M, Kappahl og lignende kjedebutikker har mye billige t-skjorter.

Ja så noe der. Greit å ikke betale mer enn 30 k for hver skjorte. De hadde ikke så mye der

Jeg husker jeg var med å arrangerte  maling på T-skjorter for barn. Da hadde de sånne billige skjorter med høy hals som man kan klippe opp 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

COOP OBS eller COOP OBS sport kanskje?

Skal sjekke det ut. Bra om man får kjøpt det i pakker

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Pipaluk skrev:

Ja så noe der. Greit å ikke betale mer enn 30 k for hver skjorte. De hadde ikke så mye der

Jeg husker jeg var med å arrangerte  maling på T-skjorter for barn. Da hadde de sånne billige skjorter med høy hals som man kan klippe opp 

Gjennom Finn.no kanskje du finner gratis t-skjorter, om du har tid og anledning til å hente.

• Liker 1
Skrevet

Det ser dårlig ut dette. Jeg er ikke ute etter mote eller god kvalitet på skjortene. 

Folk som maler på skjorter i BHG, hvor får de skjortene fra? Jeg tror ikke de har kjøpt det på hennes 

Skrevet

Jeg har funnet en del billige t-skjorter på salg i det siste. Betalte 30kr for en på HM

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 4.7.2019 den 19.52, Pipaluk skrev:

Det ser dårlig ut dette. Jeg er ikke ute etter mote eller god kvalitet på skjortene. 

Folk som maler på skjorter i BHG, hvor får de skjortene fra? Jeg tror ikke de har kjøpt det på hennes 

Gjennom firma som selger store kvanta beregnet på trykk på t-skjorter og annet. Feks kanskje teamshirts.no spreadshirt.no eller vistaprint.no? Jeg har ikke erfaring med noen av disse. Kanskje en egen tråd der du spør i trådtittelen om t-skjorter uten trykk som barnehager o.l. kjøper?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 4.7.2019 den 19.52, Pipaluk skrev:

hER ER DET EN SOM SKRIVER "Søk på Ebay etter PROCLUB. Det er de suverent beste skjortene jeg har prøvd noen gang. De er relativt tykke, og halskragen er like stram etter mange vask"https://freak.no/forum/showthread.php?t=137051

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

hER ER DET EN SOM SKRIVER "Søk på Ebay etter PROCLUB. Det er de suverent beste skjortene jeg har prøvd noen gang. De er relativt tykke, og halskragen er like stram etter mange vask"https://freak.no/forum/showthread.php?t=137051

Har ikke tid til å bestille fra nett. Reiser neste uke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...