Gå til innhold

Reise fra pus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge reiser dere vekk fra pus, uten tilsyn? Vi tar som oftest katta med når vi reiser på landet, men noen ganger lar vi den være hjemme. I vår/sommersesongen lar vi den være hjemme fra fredag-søndag (da er pus utendørs, det er en vanlig huskatt vi har, godt i stand og vant til å være ute). Er det langhelg tar vi den med. Forsøker jo å få naboer til å se etter den, men de reiser ofte bort selv.

Når vi tar den med på hytta er den på rek hele tiden, og det kan bli litt stressende hvis vi må reise hjem på en spes. tid, for det er slettes ikke sikkert pus gidder å infinne seg....

Videoannonse
Annonse
Gjest Mystisk
Skrevet

Personlig ville jeg ikke dratt fra mine tre katter uten tilsyn i mer en to dager.Hvis naboen derimot forer den et par ganger om dagen kan du man jo være borte lengre

Skrevet

Det meste me har vore vekke er vel bortimot ei veke. Katten er då ute (ho er aktiv utekatt, og har ingen problem med det), og naboen ser etter at ho har nok mat kvar dag.

Skrevet

Vi har alltid noen som passer katten vår, så fremt vi ikke snakker om en dagstur. Er det overnatting, selv bare for én natt, får vi noen til å komme innom og gi henne ny mat osv.

Gjest Anonymous
Skrevet

Om jeg skal bort setter jeg opp kattedo inne og får noen til å komme innom for å skifte mat og vann dersom det er snakk om mer enn ett døgn.

Gjest seroxata
Skrevet

har hatt katter i alle år, og har aldri vært lenger enn en dag borte fra de uten tilsyn.. når vi har vært på ferie noen dager, har det alltid vært noen som har passet på de, gitt de mat, sluppet de ut og inn og slikt..

Skrevet

Kattene min er aldri uten tilsyn. Når jeg enten er borte en helg eller en uke, er det noen innom å gir dem mat og vann, samt slipper dem ut og inn. Har til og med timeplan til de som kommer innom.

Skrevet

Vi har katteluke, og når vi skal bort setter vi masse mat og vann frem.

Vi har vært borte fra kattene i en uke uten problemer.

Her vi bor er det ikke så mange katter, så vi risikerer ikke at noen fremmede katter kommer inn og invaderer huset vårt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...