AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #1 Skrevet 4. juli 2019 Hvor vanlig er fillers/botox/kosmetiske behandlinger blant deg og dine venninner? Er det viktig å være brun for dere? hvor vanlig er det med tatoveringer? Leser dere bøker? Evt hvilke typer bøker? Har du kontakt med venner fra videregående? Er narkotika noe som du ser ofte når du er på fest? Evt hva ser du? Og hvilke konsekvenser får det? Er du opptatt av å ta selfies å legge det ut på Instagram daglig? Blir du ofte sjekket opp av usjarmerende eldre menn ( 35+) med teite sjekkereplikker? Anonymkode: 9b30b...273
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #2 Skrevet 4. juli 2019 1. Noe vanlig. Flere av mine venninner har fylt på leppene. 2. Ja, det vil jeg si. Bruker mye tid i sola. Eller evt solarium. Flere tar selvbruning og De fleste er opptatt av å være brune. 3. Både og. Jeg har ingen, men de fleste venninnene mine har 1 eller flere. 4. Ja. Alt mulig. De fleste bøker som alle andre voksne leser. 5. Ja, men ikke så mange. 6. Ja, men bor i Oslo. Føler alle her driver med et eller annet. Men i min omgangskrets er det ingen, men om vi drar på vors/fest/nach til noen andre er sannsynligheten stor. 7. Nei, jeg er ikke det. Men mange av venninnene mine det. 8. Nja, men er oftest plasser hvor det ikke er 35+. Anonymkode: 0c837...8cb
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #3 Skrevet 4. juli 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor vanlig er fillers/botox/kosmetiske behandlinger blant deg og dine venninner? Er det viktig å være brun for dere? hvor vanlig er det med tatoveringer? Leser dere bøker? Evt hvilke typer bøker? Har du kontakt med venner fra videregående? Er narkotika noe som du ser ofte når du er på fest? Evt hva ser du? Og hvilke konsekvenser får det? Er du opptatt av å ta selfies å legge det ut på Instagram daglig? Blir du ofte sjekket opp av usjarmerende eldre menn ( 35+) med teite sjekkereplikker? Anonymkode: 9b30b...273 - Ikke så vanlig blant mine venninner. Har heller ingenting selv. - Om sommeren så foretrekker jeg å få litt farge. Noen bruker selvbruning og tar solarium innimellom. - Et par av mine venninner har tatoveringer. - Leser stort sett ikke bøker noen av oss. - Har kontakt med flere fra videregående. - Aldri vært borti narkotika på fest. - Tar sjeldent selfies nå, men gjorde det når jeg var yngre. - Ja innimellom. K25 Anonymkode: f31eb...19e
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #4 Skrevet 4. juli 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor vanlig er fillers/botox/kosmetiske behandlinger blant deg og dine venninner? Er det viktig å være brun for dere? hvor vanlig er det med tatoveringer? Leser dere bøker? Evt hvilke typer bøker? Har du kontakt med venner fra videregående? Er narkotika noe som du ser ofte når du er på fest? Evt hva ser du? Og hvilke konsekvenser får det? Er du opptatt av å ta selfies å legge det ut på Instagram daglig? Blir du ofte sjekket opp av usjarmerende eldre menn ( 35+) med teite sjekkereplikker? Anonymkode: 9b30b...273 1. Ingen i min krets har dette. 2. Nei. 3. De fleste jeg kjenner til har tatoveringer. 4. Ja. Hovedsaklig fantasy 5. Nei. 6. Nei, aldri vært borti narkotika på fest. 7. Nei. 8. Nei. Anonymkode: f668e...602
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #5 Skrevet 4. juli 2019 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor vanlig er fillers/botox/kosmetiske behandlinger blant deg og dine venninner? Er det viktig å være brun for dere? hvor vanlig er det med tatoveringer? Leser dere bøker? Evt hvilke typer bøker? Har du kontakt med venner fra videregående? Er narkotika noe som du ser ofte når du er på fest? Evt hva ser du? Og hvilke konsekvenser får det? Er du opptatt av å ta selfies å legge det ut på Instagram daglig? Blir du ofte sjekket opp av usjarmerende eldre menn ( 35+) med teite sjekkereplikker? Anonymkode: 9b30b...273 1. Ikke vanlig, jeg er den eneste, har i leppene. 2. Vi later som, men unngår solarium (unntatt ei), og har ikke tålmodighet i sola. 3. Nja, ca. halvparten har. 4. Jeg og ei til er veldig glad i det, leser alt fra krim, biografer, romaner etc. 5. Kun ei. 6. Ser ikke, men vet at det et der. 99 % hasj. 7. Nei. 8. Nei. Hvorfor denne rare blandingen av spørsmål? Anonymkode: 17cd7...632 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #6 Skrevet 4. juli 2019 1. Hvor vanlig er fillers/botox/kosmetiske behandlinger blant deg og dine venninner? Ikke vanlig, men jeg og ei venninne er åpen for fillers/botox for sinnarynken om noen år 2. Er det viktig å være brun for dere? For noen av venninnene mine er det viktig, for andre ikke. Jeg er sånn midt på treet. Jeg blir ikke så lett brun, og har blitt mye mer opptatt av å ta vare på huden min med årene. 3. Hvor vanlig er det med tatoveringer? Ikke så veldig vanlig i min vennegjeng, men noen har det og da gjerne flere. 4. Leser dere bøker? Evt hvilke typer bøker? Jeg leser en del. Skjønnlitteratur, faktabøker, thrillere, krim. Det må være godt språk da, ellers orker jeg ikke. Har noen venninner som leser, men også en del som ikke leser bøker. 5. Har du kontakt med venner fra videregående? Ikke med de jeg ble kjent med på videregående. Jeg har god kontakt med vennegjengen fra barne- og ungdomskolen. 6. Er narkotika noe som du ser ofte når du er på fest? Evt hva ser du? Og hvilke konsekvenser får det? Kommer an på hvilke vennegjenger jeg er med. Ser det ikke ofte nå lenger pga folkene jeg henger med, men har sett det før. Da går det mest i ecstasy/MDMA, noen ganger kokain. Tror ikke det har fått noen konsekvenser. 7. Er du opptatt av å ta selfies å legge det ut på Instagram daglig? På ingen måte. 8. Blir du ofte sjekket opp av usjarmerende eldre menn ( 35+) med teite sjekkereplikker? Ikke ofte nei, men har blitt sjekket opp av sjarmerende menn på 35+ en del ganger. Anonymkode: d5489...94b
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #7 Skrevet 4. juli 2019 1. Bare ei jeg kjenner som har tatt fillers og brystoperasjon (søsteren min som er en av mine beste venner). 2. Nei, bare søsteren min, hun er veldig opptatt av å være brun. 3. Kanskje en tredjedel av oss. Jeg har fire tatoveringer. 4. Kanskje halvparten av venninnene mine leser jevnlig. Alle mulige sjangre. Pluss at de fleste venninnene mine studerer. 5. Jeg har jevnlig kontakt med tre venninner fra vgs. Litt sporadisk med noen andre. 6. Ja, nesten hver gang jeg fester med min søster. Hun var rusavhengig i noen år, samt at det er et stort miljø i hjembyen min. Hasj, mdma, kokain, speed. Ikke vært noen konsekvenser sånn sett. Vært borti noen ekle folk et par ganger, men som regel tenker jeg ikke over at noen ruser seg. Som regel er de hyggeligere enn de som drikker seg dritings. Jeg har noen ganger røyket eller tatt ecstasy, men tre år siden sist. Alle de andre i min omgangskrets har aldri rørt rusmidler og er sterkt imot det. 7. Ikke i det hele tatt, tok selfies her og der før, men det er mange år siden. Postet selfies svært sjelden, rundt tre år siden sist. Aldri lagt ut bikinibilder. Jeg poster bare treningsrelaterte ting. Min søster er avhengig av selfies og lettkledde bilder. Ingen av mine andre venninner er opptatt av selfies eller kropp. 8. Det er rundt 4 år siden jeg festet regelmessig, og ja, har vært en del teite, eldre menn. Når jeg er ute med venninner opplever vi egentlig sjelden slike ting. Anonymkode: b3e4e...387
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #8 Skrevet 4. juli 2019 1. Hvor vanlig er fillers/botox/kosmetiske behandlinger blant deg og dine venninner? Syns alle nå fortiden bruker dette og jeg er bare 25. Alle venninne mine har fylt i lepper, foreldrene deres opererer seg, fyller i ting. Det styggeste av alt er leppefillerene hvor man ser at det er fylt i. Gjør man det med måte kan det se pent ut. 2. Er det viktig å være brun for dere? Jeg føler meg myyye penere og bedre når jeg er brun uten at jeg har noe konkret svar på hvorfor. Likevel er jeg ikke den som ligger i solarium flere ganger i uka, og om jeg er hvit så kan jeg leve med det selv om jeg helst foretrekker å være brun. 3. Hvor vanlig er det med tatoveringer? Mest vanlig før, ikke så mye nå lengre. 4. Leser dere bøker? Evt hvilke typer bøker? Leser ikke. Har ADHD og klarer ikke konsentrere så godt Har du kontakt med venner fra videregående? Ja noen av dem, og noen ikke Er narkotika noe som du ser ofte når du er på fest? Evt hva ser du? Og hvilke konsekvenser får det? Ser det sjeldent men mye før, da var jeg en av dem som var med å tok. Konsekvensene er at de som jeg pleide å gjøre dette med er nå schizofren, narkoman eller død. Jeg har ikke rørt noe siden jeg var 18. Er du opptatt av å ta selfies å legge det ut på Instagram daglig? Legger av og til ut selfies men ikke så ofte, men gjør det nok for bekreftelse selv om det virker dumt. Blir du ofte sjekket opp av usjarmerende eldre menn ( 35+) med teite sjekkereplikker? Nei, er jeg ute er jeg på utesteder tilpasset min alder. Anonymkode: 7abcc...961
marleen Skrevet 4. juli 2019 #9 Skrevet 4. juli 2019 Hvor vanlig er fillers/botox/kosmetiske behandlinger blant deg og dine venninner? Faktisk så har et par av mine nærmeste venninner vært borti kosmetiske behandlinger, jeg vet iallfall at hun ene har tatt silikon og noen andre vært hos hudlege... Men ellers er det ingen som er veldig opptatt av dette som jeg vet om. Jeg selv har ikke vært borti dette. Er det viktig å være brun for dere? Ikke så viktig vel, liker å se litt brunere ut på sommeren da jeg går i shorts osv. Men ikke ellers. hvor vanlig er det med tatoveringer? Har en tatovering, og kunne faktisk tenkt å ta en til. Har også tre andre veninner som har tatoveringer. Leser dere bøker? Evt hvilke typer bøker? Jeg er glad i å lese bøker, da går det mest i krim bøker! Har du kontakt med venner fra videregående? Mine nærmeste veninner i dag er fra videregående og vi har god kontakt. Er narkotika noe som du ser ofte når du er på fest? Evt hva ser du? Og hvilke konsekvenser får det? Har sett det et par ganger da jeg har vært på fest. Er du opptatt av å ta selfies å legge det ut på Instagram daglig? Legger nesten aldri ut bilder på instagram, haha iallfall ikke selfies Blir du ofte sjekket opp av usjarmerende eldre menn ( 35+) med teite sjekkereplikker? Har hendt noen ganger når jeg har vært på byen, men ikke så veldig ofte.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #10 Skrevet 5. juli 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor vanlig er fillers/botox/kosmetiske behandlinger blant deg og dine venninner? Er det viktig å være brun for dere? hvor vanlig er det med tatoveringer? Leser dere bøker? Evt hvilke typer bøker? Har du kontakt med venner fra videregående? Er narkotika noe som du ser ofte når du er på fest? Evt hva ser du? Og hvilke konsekvenser får det? Er du opptatt av å ta selfies å legge det ut på Instagram daglig? Blir du ofte sjekket opp av usjarmerende eldre menn ( 35+) med teite sjekkereplikker? Anonymkode: 9b30b...273 Verken jeg eller de jeg kjenner tar botox og fillers. Men vet at mange andre gjør det. Ser på det som sløsing med penger siden det varer ikke. Jeg kunne ønske jeg var brun, men kommer ikke på tale at jeg tar solarium, og self tan lukter ofte enten vondt, legger seg flekkete på huden eller så ser jeg oransj aktig ut. Tatoveringer? Vel...jeg ser jo noen tar tatovering, men ikke noe jeg kunne tatt selv. Ja, leser bøker. Går mest i sci-fi, fantasy, romaner, eller ungdoms serier. Liker litt sånn ungdoms bøker. Var en periode jeg hang på fest der kokain og hasj var i bruk. Har selv ikke rørt kokain. Har prøvd ren MDMA i rolig setting utenom fest. Og har testet ut ren cannabis utenom festing. Ville aldri blandet slike stoffer med alkohol. Har ikke hatt noen konsekvenser for meg. Bare positiv lærdom og innsikt. Lenge siden sist. Drikker ellers bare av og til. Instagram er ødeleggende, så følger kun koselige kontoer med natur og dyr, og legger ikke ut selfier selv men ellers naturbilder. Har blitt sjekket opp av og til av menn 35+ på byen , men ellers har det vært mest unge menn som har flørtet med meg.. Jeg er 29. Anonymkode: bcc5b...3ac
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #11 Skrevet 5. juli 2019 1. Ikke vanlig i det heletatt, tror ingen av vennene mime har noen kosmetiske inngrep, men ville ha støttet de 100% om de ville ha det 2. Jeg liker selv å ha en "sunn" farge men ikke på solarium, ene veninnen min elsker å være blek fordi hun synes der er fint så jeg teor svaret er nei 3. Tror jeg har to venniner med tatovering og flere gutte venner men er bare 17 så jeg kan ikke ta tatovering enda, men har veldig lyst. 4. Jeg og ene veninnen min leser mye bøker, da er det slike teite tenårings kjærlighets bøker og jeg leser på engelsk, har også en kompis som leser erotiske noveller. Ellers er vennene mine ikke veldig gira på bøker. 5.går på videregående, starter 3. Neste år såå ja. 6. Mye hasj og noe ecstasy, tror jeg har vært i kontakt med LSD en gang (ikke jeg selv som tok det, men noen andre, så kontakt på den måten) selv tar jeg ikke ecstasy fordi det er litt rart men hasj er bare koselig, har ikke hatt noen konsekvenser for meg sålangt, men ofte ser jeg jo at det kan gå litt skeivt med noen som tar noe litt mer hardt. 7.nope ikke litt en gang 8. En gang, men han var veldig beruset og det var på gata. Ellers tror jeg menn på den alderen holder seg unna. Er 17 Anonymkode: be918...303
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå