Windy Skrevet 4. mai 2005 #1 Del Skrevet 4. mai 2005 Siden jeg er lat i dag, vil jeg gjerne la ovnen gjøre jobben for meg... Hvordan steker jeg filétene? I ildfast form, rett på plata, i folie? Og hvor lenge (jeg vil ha ha de gjennomstekte)? Jeg har tenkt å marinere de, ja Tusen takk til de som kan hjelpe meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 4. mai 2005 #2 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg bruner de raskt først og legger i en vanlig ildfast form (uten å dekke til) og ettersteker ved 200 grader i 8 minutter. Perfekt stekte, saftige kyllingfileter. Jeg synes de blir best slik, men hvis du absolutt ikke vil brune de først trenger de ca 25 minutter i ovnen på samme temperatur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loppefrø Skrevet 4. mai 2005 #3 Del Skrevet 4. mai 2005 Og så blir de kjempegode hvis du surrer en baconskive rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. mai 2005 #4 Del Skrevet 4. mai 2005 Og så blir de kjempegode hvis du surrer en baconskive rundt. Eller parmaskinke med litt ridderost og parmasan oppå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 5. mai 2005 #5 Del Skrevet 5. mai 2005 Finn mer hvitløk enn du normalt ville tørre å bruke, en bunt persille, litt Heinz karrisaus, to tomater, litt olivenolje, noe oregano og ellers litt høvelig "kryddergrønske", og hakk det fint opp med stavmikseren din. Pensle gørra på filetene, og hell litt kremfløte rundt. Stek i X antall minutter i ovnen. Servèr sammen med det du vil. En ypperlig måte er dette, også, å steke laksefileter på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2005 #6 Del Skrevet 5. mai 2005 Hmmm, protesterer litt her. 25 minutter på 200 grader ville iallfall ikke gått i min ovn, tar vel mer 10-12 minutter. Du kjenner når den er ferdig, fjærer ikke så mye lenger når du trykker forsiktig på den. Eller, ved nærmere ettertanke, dette er vel mer en treningssak å kjenne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 5. mai 2005 #7 Del Skrevet 5. mai 2005 Nå ble jeg veldig lysten på kylling og grønnsaksblanding, ovnsabakt i fløtesaus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl Skrevet 5. mai 2005 #8 Del Skrevet 5. mai 2005 Legger kyllingfiléten i en ildfast form med grønnsaker, inn i ovnen på 225 grader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå